Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 5.800.000,00 zł

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64115 Święciechowa, ul. Ułańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 333 510 , fax. 655 299 548
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4
    64115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. 655 333 510, fax. 655 299 548
    REGON: 41105071200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swieciechowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 5.800.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielnie Gminie Święciechowa kredytu długoterminowego w kwocie: 5.800.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Święciechowa w 2018 roku. 1. Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na pokrycie deficytu do pełnej wysokości. 2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r. 3. Karencja w spłacie kapitału do 31.03.2019 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota: 5.800.000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Spłata kredytu dokonywana będzie w następujących 20 ratach: rok 2019 – 4 raty po 400.000,00 zł każda, rok 2020 – 4 raty po 50.000,00 zł każda, rok 2021 – 4 raty po 370.000,00 zł każda, rok 2022 – 4 raty po 380.000,00 zł każda, rok 2023 – 4 raty po 250.000,00 zł każda. 7. Odsetki od kredytu naliczone będą w kwartalnych okresach obrachunkowych i płatne w terminie na ostatni roboczy dzień każdego kwartału poczynając od 31.03.2019 r. 8. Kredyt będzie uruchamiany do 20 grudnia 2018 r. („na żądanie”) tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek Zamawiającego. 9. Prowizja będzie płata jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 10. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M z notowań na dzień 30.10.2018 r. na potrzeby badania ofert. 11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 12. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 13. Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy. 14. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 15. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 16. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 par. 1 pkt 5 k.p.c. 17. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 18. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. 19. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 20. Do naliczania odsetek od kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty. 21. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu. 22. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ tj. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ., jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5 ppkt 1-8 SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu załącza do oferty oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym członek Konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej ) musi złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie 6.5 pkt 1-3 SIWZ, Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ), Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ). b) pozostałe dokumenty o których mowa w punkcie 6.3 SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów, mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie (przez pełnomocnika Konsorcjum, spółki cywilnej), w zależności od tego czy spełniają w tym zakresie warunki udziału każdy z osobna czy tylko łącznie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach