Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych)

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16-150 Suchowola, pl. Kościuszki 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5 5
    16-150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 00059950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Udzieleniu Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych). 1. Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia l stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku, przy czym: - w 2011 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2012 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2013 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2014 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2015 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2016 roku cztery raty, w wysokości 23 450,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2017 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2018 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2019 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata, - w 2020 roku cztery raty, w wysokości 56 289,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt dziewięć złotych) każda rata, Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo i przekaże na rachunek budżetu Gminy w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. 3. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegać będą spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału w okresie kredytowania. 4. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 5. Spłata kapitału będzie następowała ostatniego dnia kwartału roku obrachunkowego. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2 251 596,00 zł Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat 8. Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy. 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 10. Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2010 roku. 11. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Kod CPV: 66.13.00.00-3 - usługi udzielania kredytu. 13. Przewidywany termin podpisania umowy 29.10.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach