Gmina Siemkowice ogłasza przetarg
- Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
Plac Wolności 1
98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
REGON: 730934720 - Adres strony internetowej zamawiającego: siemkowice.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Siemkowice kredytu długoterminowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt bankowy będzie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w roku 2018. Kredyt spłacany będzie w terminie do 30.06.2027 r. Karencja w spłacie kapitału do 30.06.2019 r. Raty płatne zgodnie z załączonym harmonogramem spłat. W przypadku gdy termin spłaty raty przypadnie na dzień wolny od pracy to kredytobiorca ureguluje wymaganą ratę kredytu w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Odsetki płatne miesięcznie. Przelanie należnych bankowi odsetek następować będzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy (z podaniem rachunku wyliczenia). Pierwszym okresem rozliczeniowym odsetek jest miesiąc w którym nastąpiło uruchomienie pierwszej transzy. Marża Wykonawcy stała przez cały okres kredytowania. Uruchamianie kolejnych transz kredytu następować będzie w terminie do 31.12.2018 r. Bank zobowiązuje się postawić do dyspozycji Zamawiającego transze kredytu w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego takiej informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, w szczególności dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca wykaże posiadanie: - uprawnień do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1988, ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz ofertowy - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-29 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2023
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin w 2023 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.150.000,00 zł
Dodano: 2023-12-11 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przez Gminę Radomsko w 2023 r
Dodano: 2023-11-16 - Udzielenie długoterminowej pożyczki w wysokości 2 000 000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN
Dodano: 2023-10-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok
Dodano: 2023-06-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 5.000.000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego ze spłatą w latach 2021-2024
Dodano: 2021-03-01