Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie kwoty na realizację inwestycji pn. Remont ulicy Robotniczej oraz Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa.

Miasto i Gmina Ostroróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-560 Ostroróg, ul. Wroniecka 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 29 31 710 , fax. 061 29 31 712
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostroróg
    ul. Wroniecka 14 14
    64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
    tel. 061 29 31 710, fax. 061 29 31 712
    REGON: 00052815500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie kwoty na realizację inwestycji pn. Remont ulicy Robotniczej oraz Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie kwoty na realizację inwestycji pn. Remont ulicy Robotniczej oraz Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa. 2.Wysokość kredytu 800.000,00 zł a)400.000,00 zł. - z przeznaczeniem na finansowanie kwoty na realizację inwestycji pn. Remont ulicy Robotniczej, b)400.000,00 zł. - z przeznaczeniem na finansowanie kwoty na realizację inwestycji pn. Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa, 3.Warunki udzielenia kredytu 1.Okres kredytowania od 01.05.2015 r. 31.12.2019 r. 2.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu od dnia uruchomienia kredytu - data uruchomienia kredytu jest dniem podjęcia pierwszej transzy lub całości kredytu - na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Uruchomienie kredytu nastąpi odrębnie dla dwóch inwestycji: 1)Remont ulicy Robotniczej, 2)Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa. 3.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 4.Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 5.W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 6.Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie. 7.Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 8.Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 9.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrac 10.Oprocentowanie kredytu ustala się na okresy trzymiesięczne na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane. 11.Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco z deklaracją wekslową 12.Okres karencji: do 31.03.2016 r. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, w szczególności zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji. 14.Spłata rat kredytu będzie następowała w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału odrębnie dla dwóch inwestycji Harmonogram spłat Rok 2016 - 100.000,00 zł. Rok 2017 - 100.000,00 zł. Rok 2018 - 250.000,00 zł. Rok 2019 - 350.000,00 zł. Dla inwestycji Remont ulicy Robotniczej Rok 2016 - 31.03.-12.500,00, 30.06.-12.500,00, 30.09.-12.500,00, 31.12.--12.500,00, Rok 2017 - 31.03.-12.500,00, 30.06.-12.500,00, 30.09.-12.500,00, 31.12.-12.500,00, Rok 2018 - 31.03.-31.250,00, 30.06.-31.250,00, 30.09.-31.250,00, 31.12.-31.250,00, Rok 2019 - 31.03.-43.750,00, 30.06.-43.750,00, 30.09.-43.750,00, 31.12.-43.750,00, Dla inwestycji Wymiana chodnika i krawężnika ul. Kapłańska, ul. Podgórna, ul. Zamkowa Rok 2016 - 31.03.-12.500,00, 30.06.-12.500,00, 30.09.-12.500,00, 31.12.--12.500,00, Rok 2017 - 31.03.-12.500,00, 30.06.-12.500,00, 30.09.-12.500,00, 31.12.-12.500,00, Rok 2018 - 31.03.-31.250,00, 30.06.-31.250,00, 30.09.-31.250,00, 31.12.-31.250,00, Rok 2019 - 31.03.-43.750,00, 30.06.-43.750,00, 30.09.-43.750,00, 31.12.-43.750,00, 15.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy. W celu potwierdzenia wprowadzenia powyższych istotnych dla stron postanowień do treści zawieranej umowy Wykonawca jako załącznik do składanej oferty przedłoży również wzór umowy umożliwiający późniejsze jej podpisanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Duszniki F/Ostroróg rachunek nr 25 90 72 000 20330 01 422 000 0019 5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja banku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrorog.pl/BIP/Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach