Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Nowe Ostrowy bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Nowe Ostrowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99350 Nowe Ostrowy, Nowe Ostrowy
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 243 561 400 , fax. 243 561 400
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Ostrowy
    Nowe Ostrowy 80
    99350 Nowe Ostrowy, woj. łódzkie
    tel. 243 561 400, fax. 243 561 400
    REGON: 61101578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Nowe Ostrowy bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: 1.Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2.Kwota kredytu: 1.500.000,00 zł (słownie zł.: jeden milion pięćset tysięcy złotych gr. 00/100) 3.Termin rozpoczęcia usługi – od daty zawarcia umowy. 4.Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2018r. 5.Rozpoczęcie spłaty kredytu - 28.02.2020r.- spłata ostatniej raty – 28.02.2030r. 6.Spłata kapitału - według następującego harmonogramu I rata 28.02.2020 30.000,00 II rata 26.02.2021 32.000,00 III rata 30.07.2021 30.000,00 IV rata 28.02.2022 50.000,00 V rata 31.05.2022 50.000,00 VI rata 31.10.2022 50.000,00 VII rata 28.02.2023 50.000,00 VIII rata 31.07.2023 50.000,00 IX rata 31.10.2023 50.000,00 X rata 29.02.2024 50.000,00 XI rata 31.07.2024 50.000,00 XII rata 31.10.2024 75.000,00 XIII rata 28.02.2025 50.000,00 XIV rata 31.07.2025 58.000,00 XV rata 31.10.2025 75.000,00 XVI rata 27.02.2026 50.000,00 XVII rata 31.07.2026 75.000,00 XVIII rata 30.10.2026 75.000,00 XIX rata 26.02.2027 50.000,00 XX rata 30.07.2027 75.000,00 XXI rata 29.10.2027 75.000,00 XXII rata 29.02.2028 100.000,00 XXIII rata 31.07.2028 50.000,00 XXIV rata 28.02.2029 100.000,00 XXV rata 31.07.2029 50.000,00 XXVI rata 28.02.2030 50.000,00 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) oraz, że posiada (aktualne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Umowę konsorcjum – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Informację o braku przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej / lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 5) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach