Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg
- Adres: 99100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
ul. Marii Konopnickiej 14
99100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
REGON: 61101547700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Miasto Łęczyca bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2. Kwota kredytu: 4 000 000,00 zł (słownie zł.: cztery miliony złotych 00/100) 3. Termin rozpoczęcia usługi – od daty zawarcia umowy. 4. Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2018r. 5. Rozpoczęcie spłaty kredytu - 31.05.2019r.- spłata ostatniej raty – 31.12.2025r. 6. Spłata kapitału - według następującego harmonogramu Raty Termin Kwota I rata 31.05.2019 r. 200.000,- II rata 31.03.2020 r. 50.000,- III rata 28.02.2021 r. 100.000,- IV rata 31.05.2021 r. 100.000,- V rata 28.02.2022 r. 100.000,- VI rata 31.05.2022 r. 100.000,- VII rata 30.09.2022 r. 200.000,- VIII rata 28.02.2023 r. 100.000,- IX rata 31.03.2023 r. 300.000,- X rata 31.05.2023 r. 200.000,- XI rata 31.07.2023 r. 200.000,- XII rata 30.09.2023 r. 200.000,- XIII rata 31.12.2023 r. 200.000,- XIV rata 31.03.2024 r. 250.000,- XV rata 30.06.2024 r. 250.000,- XVI rata 31.10.2024 r. 250.000,- XVII rata 31.12.2024 r. 250.000,- XVIII rata 31.03.2025 r. 250.000,- XIX rata 30.06.2025 r. 250.000,- XX rata 31.10.2025 r. 200.000,- XXI rata 31.12.2025 r. 250.000,- 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.) oraz, że posiada (aktualne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Umowę konsorcjum – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Informację o braku przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej / lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 5) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
Dodano: 2024-05-10 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-29 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2023
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin w 2023 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.150.000,00 zł
Dodano: 2023-12-11 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przez Gminę Radomsko w 2023 r
Dodano: 2023-11-16 - Udzielenie długoterminowej pożyczki w wysokości 2 000 000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN
Dodano: 2023-10-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok
Dodano: 2023-06-01