Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 7.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2018 roku

Gmina Bogatynia ogłasza przetarg

  • Adres: 59920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7725110, 7725370 , fax. 75 7725109, 7725379
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
    ul. Daszyńskiego 1
    59920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7725110, 7725370, fax. 75 7725109, 7725379
    REGON: 52502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 7.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 7.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: z tytułu wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2018 roku, 2. Cechy kredytu: 1) kwota kredytu – 7 000 000,00 PLN 1) waluta kredytu – PLN; 2)okres spłaty kredytu – 4 lata ( 48 miesięcy); 3) rozpoczęcie spłat rat kredytu od 01.01.2019r. do 31 grudnia 2022r.; 4) spłata kredytu (kapitału) nastąpi w okresach miesięcznych w następujący sposób: a) w okresie do 1 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2022r w 47 równych ratach w wysokości 145.834,00 zł i ostatnia rata wyrównująca w wysokości 145.802,00 zł; 5) raty kredytu płatne w ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca w którym przypada spłata kredytu; jeżeli ostatni dzień miesiąca przypadnie na dzień wolny od pracy to rata kredytu zostanie zapłacona w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty raty kredytu; 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu rozliczanego miesiąca począwszy od miesiąca w którym uruchomiono transzę kredytu; jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy to odsetki zostaną zapłacone w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty odsetek; 7) odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą oparta na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w danym roku tj 365 lub 366; 8) Forma zabezpieczenia udzielonego kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową , przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy; 9) Oprocentowanie kredytu zmienne , oparte na stawce WIBOR-1M plus stała w całym okresie kredytowania marża banku; 10) Wcześniejsza spłata kredytu nie będzie skutkować naliczeniem opłat dodatkowych i prowizji ; 11) Niewykorzystanie w całości lub w pełnej wysokości przyznanego kredytu nie będzie skutkować naliczaniem przez bank prowizji i opłat 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prowizji za udzielenie kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga uprawnień do prowadzenia działalności bankowej w zakresie udzielania kredytów. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają stosowne zezwolenie , zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.jedn. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) uprawniające do prowadzenia działalności bankowej w zakresie udzielenia kredytu , a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego warunku obowiązany jest złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3) Harmonogram spłaty kredytu długoterminowego sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 4) Parafowany projekt umowy z uwzględnieniem wymagań określonych w Części II SIWZ Istotne Warunki Umowy oraz w pkt 3 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 5) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie – o ile Wykonawca nie widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W celu wstępnego potwierdzenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w ofercie należy złożyć: 6)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 9. oraz 9.4. SIWZ; 7) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 9.1. SIWZ; Zgodnie z art. 24 ust 11 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23., zgodnie ze wzorem zawartym w Specyfikacji (Załącznik Nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach