Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg
- Adres: 21050 Piaski, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 821 020 , fax. 815 821 020
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
ul. Lubelska 77
21050 Piaski, woj. lubelskie
tel. 815 821 020, fax. 815 821 020
REGON: 54910500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji. Kwota kredytu: 4 700 000,00 PLN. (słownie złotych: cztery miliony siedemset tysięcy złotych 00/100). Wypłata kredytu w transzach, o wysokości i terminach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2018 r. na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Okres obowiązywania umowy - spłata kredytu do dnia 31.12.2024 r. Karencja w spłacie kapitału kredytu trwa do dnia 31.03.2019 r. Termin spłaty pierwszej raty kapitału kredytu ustala się na dzień 30.04.2019 r. Spłata kapitału kredytu będzie odbywać się miesięcznie, w ostatnim dniu każdego miesiąca (69 rat), (łącznie okres kredytowania 5 lat 9 m-cy). Oprocentowanie kredytu będzie liczone na podstawie stawki bazowej – WIBOR 3M z dnia 15.11.2018 r. w wysokości 1,72 %. Odsetki od wysokości zadłużenia naliczane oraz spłacane będą w miesięcznych ratach. Za dzień wypłaty/uruchomienia kredytu uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego. Odsetki będą naliczane od wysokości i czasu faktycznie wykorzystanych środków. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji harmonogramu spłaty. Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu prowizji i opłat. Pierwsza płatność odsetek nastąpi na dzień 30.04.2019 r. Spłata kapitału: 2019 rok – 400 000,00 PLN - 9 rat począwszy od: 30.04.2019 r. – 40 000,00 PLN 31.05.2019 r. do 31.12.2019 r. - 8 rat po 45 000,00 PLN 2020 rok – 400 000,00 PLN – 12 rat: 1. 31.01.2020 r. – 37 000,00 PLN 2. 29.02.2020 r. do 31.12.2020 r. - 11 rat po 33 000,00 PLN 2021 rok – 500 000,00 PLN – 12 rat: 1. 31.01.2021 r. – 49 000,00 PLN 2. 28.02.2021 r. do 31.12.2021 r. - 11 rat po 41 000,00 PLN 2022 rok – 500 000,00 PLN – 12 rat: 1. 31.01.2022 r. – 49 000,00 PLN 2. 28.02.2022 r. do 31.12.2022 r. - 11 rat po 41 000,00 PLN 2023 rok – 1 000 000,00 PLN – 12 rat: 1. 31.01.2023 r. – 87 000,00 PLN 2. 28.02.2023 r. do 31.12.2023 r. - 11 rat po 83 000,00 PLN 2024 rok – 1 900 000,00 PLN – 12 rat: 1. 31.01.2024 r. – 261 000,00 PLN 2. 28.02.2024 r. do 31.12.2024 r. - 11 rat po 149 000,00 PLN Zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową, podpisane przez Burmistrza Piask wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający nie przewiduje prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni wykonawca, który posiada zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo bankowe (Dz. U z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) – dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. Wykonawca złoży zezwolenie, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 14, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.150.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów“
Dodano: 2021-01-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 870 000,00 zł z przeznaczeniemna finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2021-01-18