Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1 1
33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Długoterminowego Kredytu Inwestycyjnego w kwocie 1 734 000,00 zł. przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrz regionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST; UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO w kwocie 1734 000,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej na okres spłaty w latach 2012 - 2020. (Projekt realizowany będzie w ramach działania 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w tym socjalnego i zdrowotnego Schemat A Ochrona zdrowia, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, który finansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Całkowity koszt realizacji projektu wynosi 15 641 866,00 zł. Przyznana kwota dofinansowania 60% -9 385 119,00 zł, wkład własny 815 619,80 zł,. Kredyt inwestycyjny 1 734 000,00 zł. - zostanie przeznaczony na: zakup i dostawę sprzętu i aparatury medycznej wykorzystywanej na bloku operacyjnym oraz na gazy medyczne etap II. Na zamówienie składa się: dostarczenie kompletnego wyposażenia, rozmieszczenie i zainstalowanie wyposażenia tj. wszystkich urządzeń i rzeczy, wykonanie prób montażowych, dokonanie uruchomienia urządzeń w szczególności wykonanie czynności rozruchu technologicznego, warunkującego dopuszczenie do eksploatacji przez uprawnione organy, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji, przeszkolenie personelu. 2.2. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego. 2.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 5 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego. 2.4. Planowane wykorzystanie kredytu do 31.12. 2010 r. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w 2011r) 2.5. Okres kredytowania od uruchomienia kredytu do 31.12. 2020 r. 2.6. Okres spłaty kredytu ustala się na lata 2012 - 2020. 2.7. Karencja w spłacie kapitału od dnia podpisania umowy przez 24 miesiące 2.8. Spłata kapitału następować będzie w równych 96 ratach w wysokości 18 062,50 zł w okresach miesięcznych, płatnych każdego ostatniego roboczego dnia kalendarzowego miesiąca. 2.9. Odsetki będą naliczane w ratach miesięcznych liczone od faktycznie wykorzystanych środków. Samo postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek. 2.10. Odsetki płatne każdego ostatniego roboczego dnia kalendarzowego miesiąca, którego dotyczy okres obrachunkowy. 2.11. Oprocentowanie kredytu będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej równej wysokości stawki WIBOR 3 M. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 3 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 2.12 Przy obliczaniu ceny za rok należy przyjąć 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 2.13 Wykonawca (bank) może naliczyć jednorazową prowizję od całej kwoty udzielonego kredytu tj. 1 734 000,00 zł. Płatność jednorazowej prowizji nastąpi w momencie udzielenia Zamawiającemu kredytu. Bank pomniejszy wartość wypłaconego kredytu o kwotę prowizji. Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. 2.14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. 2.15 Koszty wynikające z udzielenia i obsługi kredytu Zamawiający pokrywa wyłącznie do wysokości odsetek od wykorzystanego kredytu i jednorazowej prowizji od całej kwoty udzielonego kredytu. Wszystkie dodatkowe czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu wykonywane przez Wykonawcę są dla Zamawiającego bezpłatne. 2.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 2.17 Zabezpieczeniem kredytu będzie Poręczenie Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. 2.18 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. 2.19. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie niezbędne dokumenty do udzielenia przedmiotowego kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29