Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1 320.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy Chłopice.

Gmina Chłopice ogłasza przetarg

  • Adres: 37-561 Chłopice, Chłopice 149a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6240012 , fax. 016 6222460
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chłopice
    Chłopice 149a 149a
    37-561 Chłopice, woj. podkarpackie
    tel. 016 6240012, fax. 016 6222460
    REGON: 03113650900507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.eu/ugchlopice/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1 320.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy Chłopice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1 3200.000 PLN na okres 5 lat z terminem spłaty od 31 marca 2010r. do 31.12.2014r. w ratach kwartalnych z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy. Środki finansowe należy przekazać w 3 transzach w miesiącu wrześniu,październiku i listopadzie po 1/3 kredytu, po złożeniu pisemnego wniosku przez zamawiajacego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć Wykonawcy, ktorzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj : 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustwy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1-2 Prawo zamówień Publicznych.Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłozonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Upawnienia do występowania w obrocie prawnym muszą byś zgodne z wymogami ustawy Prawo bankowe, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu w art.44 - wzór oświadczenia załącznik nr 3. 5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 1, 2, 3 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 4) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz firm, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm) 7. Oferta ( załącznik nr 1 formularz ofertowy z załączoną tabelką do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugchlopice/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach