Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 470.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Gmina Chocz ogłasza przetarg

  • Adres: 63313 Chocz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7415330 , fax. 0-62 7415685
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocz
    Rynek 17
    63313 Chocz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7415330, fax. 0-62 7415685
    REGON: 20585558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 470.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całkowita kwota kredytu długoterminowego – 470.000,00 zł 2. Kredyt winien być udzielony w jednej transzy: I transza – wypłacona w dniu podpisania umowy kwota - 470.000,00 zł 3. Spłata zaciągniętego kredytu będzie następować ze środków własnych Gminy w 32 ratach w następujących terminach: - 31.03.2020r. - 500,00 zł - 30.06.2020r. - 500,00 zł - 30.09.2020r. - 500,00 zł - 30.12.2020r. - 500,00 zł - 31.03.2021r. - 2.500,00 zł - 30.06.2021r. - 2.500,00 zł - 30.09.2021r. - 2.500,00 zł - 30.12.2021r. - 2.500,00 zł - 31.03.2022r. - 5.000,00 zł - 30.06.2022r. - 5.000,00 zł - 30.09.2022r. - 5.000,00 zł - 30.12.2022r. - 5.000,00 zł - 31.03.2023r. - 7.500,00 zł - 30.06.2023r. - 7.500,00 zł - 30.09.2023r. - 7.500,00 zł - 30.12.2023r. 7.500,00 zł - 31.03.2024r. - 7.500,00 zł - 30.06.2024r. - 7.500,00 zł - 30.09.2024r. - 7.500,00 zł - 30.12.2024r. - 7.500,00 zł - 31.03.2025r. - 10.000,00 zł - 30.06.2025r. - 10.000,00 zł - 30.09.2025r. - 10.000,00 zł - 30.12.2025r. - 10.000,00 zł - 31.03.2026r. - 37.500,00 zł - 30.06.2026r. - 37.500,00 zł - 30.09.2026r. - 37.500,00 zł - 30.12.2026r. - 37.500,00 zł - 31.03.2027r. - 47.000,00 zł - 30.06.2027r. - 47.000,00 zł - 30.09.2027r. - 47.000,00 zł - 30.12.2027r. - 47.000,00 zł R a z e m: 470.000,00 zł Powyższy harmonogram spłaty dotyczy zaciągnięcia przez zamawiającego kredytu w maksymalnej wysokości tj. 470.000,00 zł. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej niż 470.000,00 zł proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wysokość rat. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu. Skrócenie lub wydłużenie okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) wystąpienia istotnych okoliczności mających wpływ na sytuację finansową zamawiającego (np. wyższe lub niższe wykonanie dochodów, brak możliwości spełnienia warunków 243 uofp); Wszystkie zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy i zmianą harmonogramu spłaty. W przypadku: 1) przesunięcia terminu spłat rat kapitałowych w okresie kredytowania, 2) wydłużenia terminu spłaty, Kredytodawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji za wyjątkiem odsetek. 5. Okres karencji spłaty kredytu od dnia podpisania umowy do dn. 30.03.2020r., okres karencji spłaty odsetek do 30.01.2019r. Naliczanie i spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych, od faktycznie wykorzystanych środków do ostatniego dnia każdego kwartału. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366 dni. Spłata rat odsetkowych odbywać się będzie w ostatnim dniu każdego kwartału. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie. 8. Kredyt oprocentowany będzie w skali roku, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku - stopa bazowa – zmienna stopa referencyjna WIBOR 3M; oprocentowanie kredytu będzie ustalone w dniu uruchomienia kredytu i będzie ulegało zmianie co kwartał. Stopa oprocentowania kredytu ulega zmianie odpowiednio do zmian 3-miesięcznej stawki WIBOR i jest aktualizowane co kwartał, ostatniego dnia kalendarzowego poprzedzający kolejny okres odsetkowy. - stała dla całego okresu kredytowania – marża banku. Do obliczenia odsetek celem ustalenia jednolitego kosztu kredytu należy założyć datę uruchomienia kredytu w dniu 21 grudnia 2018 roku. 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3`M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną wcześniejszą spłatą. Zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat. 10. Uruchomienie kredytu nastąpi w formie przelewu kwoty kredytu/transzy na rachunek bankowy Kredytobiorcy w Banku Spółdzielczym w Pleszewie Nr 73 8407 0003 3000 0101 2000 0006. 11. Zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Umowa i weksel zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika. 12. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Ze względu na specyfikę zamówienia, niniejsze zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. 14. Miejsce realizacji usługi: Urząd Miejski Gminy Chocz, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (Tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1876 z zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofert ę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach