Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 040 000,00 złotych

Gmina Staroźreby ogłasza przetarg

  • Adres: 09440 Staroźreby, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 261 70 02 , fax. 24 261 70 02
  • Data zamieszczenia: 2018-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Staroźreby
    ul. Płocka 18
    09440 Staroźreby, woj. mazowieckie
    tel. 24 261 70 02, fax. 24 261 70 02
    REGON: 61101604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starozreby.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 040 000,00 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 3 040 000,00 złotych przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu. Zakres usługi: 1.2. Kredyt uruchamiany jest jednorazowo w ciągu 2 dni od dnia zawarcia umowy. Źródłem spłaty będą wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych. 1.3. Spłata rat kapitałowych dokonywana będzie w 17 ratach w następujących terminach i kwotach: 1) 2020.11.30 – 100 000,00 zł, 2) 2021.11.30 – 100 000,00 zł, 3) 2022.11.30 – 100 000,00 zł, 4) 2023.11.30 – 140 000,00 zł, 5) 2024.11.30 – 200 000,00 zł, 6) 2025.11.30 – 200 000,00 zł, 7) 2026.11.30 – 200 000,00 zł, 8) 2027.11.30 – 200 000,00 zł, 9) 2028.11.30 – 200 000,00 zł, 10) 2029.11.30 – 200 000,00 zł, 11) 2030.11.30 – 200 000,00 zł, 12) 2031.11.30 – 200 000,00 zł, 13) 2032.11.30 – 200 000,00 zł, 14) 2033.11.30 – 200 000,00 zł, 15) 2034.11.30 – 200 000,00 zł, 16) 2035.11.30 – 200 000,00 zł, 17) 2036.11.30 – 200 000,00 zł. 1.3. Okres kredytowania: do 30.11.2036 r. 1.5. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1.6. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (lub odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 1.7. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-1M). 1.8. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR-1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 1.9. W celu przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca powinien przyjąć wysokość stawki WIBOR-1M na dzień 27.12.2018 r. 1.10. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przystępnym 366. 1.11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy będzie ona wypłacana jednorazowo, w dniu podpisania umowy w wysokości wynikającej z umowy z Wykonawcą, po wskazaniu rachunku na jaki prowizja ma wpłynąć. 1.12. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt 2.6. oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 1.13. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. 1.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu, - renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 1.15. Wykonawca nie może uzależnić kredytu od przyjęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny – bez opłat i prowizji. 1.16. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że: posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty, 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu (Załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach