Przetargi.pl
UDZIELENIE DLA GMINY NIEGOSŁAWICE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

Gmina Niegosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 67312 Niegosławice, Niegosławice
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 781 038 , fax. 683 781 038
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegosławice
    Niegosławice 55
    67312 Niegosławice, woj. lubuskie
    tel. 683 781 038, fax. 683 781 038
    REGON: 97077042200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegoslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE DLA GMINY NIEGOSŁAWICE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Niegosławice kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetowego: a) wysokość udzielanego kredytu – 1.674.328,00 PLN, b) spłata rat kapitałowych następować będzie w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału – po zakończeniu okresu karencji, c) spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, od dnia przekazania kredytu na koniec każdego kwartału, d) karencja w spłacie rat kapitałowych od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2020 r., dopuszcza się możliwość zmiany okresu karencji w spłacie kredytu poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych lub innych przyczyn, a w szczególności w razie zmiany przepisów prawnych mających wpływ na indywidualny wskaźnik zadłużenia jst. Zmiana bez dodatkowych opłat. e) W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, f) spłata kredytu według nw. Harmonogramu: Lata Kwota kredytu Wysokość rat spłaty kredytu Termin spłat rat kredytu 2018 - - - 2019 - - 2020 - - - 2021 100.000,00 25.000,00 x 4 raty 31.03.2021 r. (1 rata)30.06.2021 r. (2 rata)30.09.2021 r. (3 rata) 31.12.2021 r. (4 rata) 2022 100.000,00 25.000,00 x 4 raty 31.03.2022 r. (5 rata)30.06.2022 r. (6 rata)30.09.2022 r. (7 rata)31.12.2022 r. (8 rata) 2023 100.000,00 25.000,00 x 4 raty 31.03.2023 r. (9 rata)30.06.2023 r. (10 rata)30.09.2023 r. (11 rata)31.12.2023 r. (12 rata) 2024 100.000,00 25.000,00 x 4 raty 31.03.2024 r. (13 rata)30.06.2024 r. (14 rata)30.09.2024 r. (15 rata)31.12.2024 r. (16 rata) 2025 637.164,00 159.291,00 x 4 raty 31.03.2025 r. (17 rata)30.06.2025 r. (18 rata)30.09.2025 r. (19 rata)31.12.2025 r. (20 rata) 2023 637.164,00 159.291,00 x 4 raty 31.03.2026 r. (21 rata)30.06.2026 r. (22 rata)30.09.2026 r. (23 rata)31.12.2026 r. (24 rata) g) możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, h) w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału – odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia, i) zabezpieczenie kredytu – weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Ponadto Zamawiający bez kontrasygnaty Skarbnika podpisze „Oświadczenie o poddaniu się egzekucji”, j) oprocentowanie kredytu – zmienne oparte na stawce WIBOR 3M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, powiększone o oferowaną marżę banku (lub pomniejszone o oferowany upust). Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć, że rok składa się z 365 dni, a miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, k) kredyt będzie uruchomiony jednorazowo w formie bezgotówkowej zgodnie z dyspozycją zamawiającego, założony termin uruchomienia 28.12.2018r l) kredyt zostanie uruchomiony na żądanie Zamawiającego. Wpłata nastąpi w całości w terminie do 2 dni roboczych od przedstawienia pisemnego wniosku, na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Przemkowie nr 26 8653 0004 0000 0003 1248 0001, m) początek naliczania odsetek – od dnia uruchomienia kredytu, n) kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż odsetki od kredytu i prowizją wykonawcy nie wyższą niż 0,7%, z wyłączeniem kosztów związanych z nieterminową spłatą zobowiązań wynikających z umowy kredytowej oraz wszelkich uzasadnionych i udokumentowanych kosztów (włączając w szczególności: koszty sądowe, prawne oraz inne koszty i wydatki) poniesionych przez bank w związku z dochodzeniem przez bank swoich roszczeń wynikających z umowy kredytowej, o) dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. p) zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. q) zamawiający nie dopuszcza realizacji przez bank zleceń płatniczych na rzecz dostawców i wykonawców, r) zamawiający nie upoważnia Banku do obciążania/składania dyspozycji przelewu środków pieniężnych z konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przemkowie nr 26 8653 0004 0000 0003 1248 0001, s) kredyt udzielony w PLN t) zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. czynności w zakresie obsługi przedmiotowego kredytu (osoby obsługujące rachunek kredytowy i rozliczające kredyt), o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. u) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie „ t” czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaj umowy o pracę, - wymiar etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy v) niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „t” czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna , że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca posiada: - Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) lub oświadczenie banku w przypadku kiedy prowadzenie działalności przez bank nie wymaga takiego zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów złożonych wraz z ofertą). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Harmonogram spłaty kredytu. ( w rozbiciu na poszczególne kwartały spłaty). Projekt Umowy Kredytowej zawierające wymagania zamawiającego ujęte w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach