Przetargi.pl
Udrażnianie urządzeń melioracyjnych.

Gminna Spółka Wodna Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05506 Lesznowola, Ul. Gminnej Rady Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 502 278 765
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna Lesznowola
    Ul. Gminnej Rady Narodowej 60
    05506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 502 278 765
    REGON: 14715894500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Spółka Wodna, organizacja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrażnianie urządzeń melioracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Czyszczenie i naprawa zbieraczy melioracyjnych od ɸ 7,5 cm- ɸ 25 cm oraz od ɸ 25 cm - ɸ 35 cm Zadanie polega na wykonaniu czynnościach związanych z naprawą i czyszczeniem ciągów drenacyjnych. Prace należy rozpocząć od ujścia wód w kierunku awarii. Obiekty przeznaczone do realizacji znajdują się w większości na polach uprawnych o łatwym dostępie, w drogach prywatnych, na terenach mieszkalnych. Do niektórych obiektów może być utrudniony dojazd pojazdami mechanicznymi. Będzie trzeba w takim przypadku zastosować prace ręczne. W celu zlokalizowania awarii należy wykonać diagnozowanie za pomocą przewodu elastycznego, sprężyny lub wuko od strony najbliższej studni melioracyjnej lub jeśli takiej nie ma to: wykonanie rozkopu na linii ciągu drenarskiego i po rozłączeniu rur odnaleźć miejsce awarii przepływu wody. W ramach tej pozycji należy wykonać następujące czynności: 1) wskazanie niedrożnych odcinków między studniami, 2) wykonanie wykopu o głębokości do max 2,0 – 2,5 m, 3) usunięcie ew. korzeni w pasie o szerokości min. 1,0 m, 4) rozłączenie istniejącego ciągu drenarskiego (jeśli to możliwe to rozłączać bez uszkadzania rurek aby powtórnie wykonać połączenie tym samym elementem) 5) udrożnienie rur ręczne za pomocą drutu, sprężyny lub mechaniczne np. (WUKO), 6) Wykonanie podłoża z pospółki, grubość warstwy 20 cm, 7) wykonanie wymaganych połączeń tym samym materiałem lub innym zamiennym o tej samej średnicy, 9) sprawdzenie połączeń kolektora ze studzienkami 10) wykonanie otuliny z geowłókniny, 11) wykonanie obsypki filtracyjnej, 12) uzupełnienie i zagęszczenie wykopu z dowiezionego gruntu niespoistego, 13) porządkowanie terenu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zadania zgodnie ze sztuką budowlaną w tego typu robotach. Prace wykonywane w wykopach mogą być utrudnione ze względu na wysoki poziom wód gruntowych, oraz ze względu na niespoistość gruntu może wystąpić osuwanie się gruntu. Przy wykonywaniu tego rodzaju prac należy posiadać pompę do wypompowywania wody oraz szalunki zabezpieczające wykop. 2. Czyszczenie i naprawa studni melioracyjnych od ɸ 0,8 m - ɸ 1,5 m Zadanie polega na wykonaniu czynności związanych z naprawą i czyszczeniem studni melioracyjnych na terenie gminy Lesznowola. Obiekty przeznaczone do realizacji znajdują się w większości na polach uprawnych o łatwym dostępie, w drogach prywatnych lub terenach mieszkalnych. Do niektórych obiektów może być utrudniony dojazd pojazdami mechanicznymi. Będzie trzeba w takim przypadku zastosować prace ręczne. W ramach tej pozycji należy wykonać następujące czynności: 1) usunięcie zebranego namułu i ew. korzeni i innych fragmentów trwale zalegających dno studni, 2) uzupełnienie podłoża ze żwiru do grubości 0,20 m, 3) wykonanie warstwy filtracyjnej z materiału kamiennego, grubość warstwy 30 cm, z przekładką z geowłókniny; 4) założenie nowej pokrywy w przypadku jej braku lub wymianę w przypadku jej trwałego uszkodzenia , 5) wymianę uszkodzonych kręgów, 6) czyszczenie wlotów i wylotów, 7) porządkowanie terenu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Przedstawiciel zamawiającego ma prawo zadecydować o zmianie powyższych zaleceń przypadku, jeśli będzie to uzasadnione technicznie i spowoduje lepsze wykonanie naprawy. 3. Budowa nowych studni drenarskich od ɸ 0,8 m - ɸ 1,5 m. Zadanie polega na wykonaniu czynności związanych z budową nowych studni melioracyjnych na terenie gminy Lesznowola. Obiekty przeznaczone do realizacji znajdują się w większości na polach uprawnych o łatwym dostępie, w drogach prywatnych lub terenach mieszkalnych. Do niektórych obiektów może być utrudniony dojazd pojazdami mechanicznymi. Będzie trzeba w takim przypadku zastosować prace ręczne. W ramach tej pozycji należy wykonać następujące czynności: 1) wytyczenie miejsca posadowienia studni, 2) wykonanie ręcznego lub mechanicznego rozkopu, 3) odkopanie ciągu drenarskiego i rozłączenie elementów, 4) wykonanie podbudowy pod podstawę studni, 5) posadowienie elementów betonowych studni 6) wykonanie w ściankach otworów wlotowych i wylotu ciągów drenarskich, 7) uzupełnienie podłoża ze żwiru do grubości 0,20 m, 8) sprawdzenie połączeń kolektora ze studzienkami, 9) wykonanie otuliny z geowłókniny, 10) uzupełnienie i zagęszczenie wykopu z dowiezionego gruntu niespoistego, 11) porządkowanie terenu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, 12) założenie pokrywy, Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo zadecydować o zmianie powyższych zaleceń w przypadku, jeśli będzie to uzasadnione technicznie i spowoduje lepsze wykonanie zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości robót podane w przedmiarze są ilościami szacunkowymi, któ-re mogą ulec zarówno zmniejszeniu lub zwiększeniu. Faktyczne ilości prac będą wynikać z potrzeb jakie wystąpią w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnie-niu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicz-nych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 6) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełno-mocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 3.1., ppkt 2 i 3 SIWZ. 8) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. 9) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.pl w zakładce "Dla mieszkańców" Spółka Wodna informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach