Przetargi.pl
Ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Zbuczyn w okresie od 23.05.2019 do 22.05.2021 roku

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
    REGON: 57115826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Zbuczyn w okresie od 23.05.2019 do 22.05.2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Zamawiającego w zakresie: ZADANIE I: Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). ZADANIE II: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Zbuczyn, 08 – 106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, NIP: 8211661613, REGON: 000551289, 2. Gminny Ośrodek Kultury w Zbuczynie, 08 – 106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 3, NIP: 8211935045, Regon: 000954716, 3. Jednostki OSP Gminy Zbuczyn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach