Przetargi.pl
,,Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w okresie od 10.10.2018r. do 09.10.2021 r. w zakresie: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia; ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, w tym członków OSP, ubezpieczenie komunikacyjne (OC, NNW, AC, Ass)”

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6888165 , fax. 56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6888165, fax. 56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm-ksiazki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w okresie od 10.10.2018r. do 09.10.2021 r. w zakresie: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia; ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, w tym członków OSP, ubezpieczenie komunikacyjne (OC, NNW, AC, Ass)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, w tym członków OSP oraz ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych i pomocniczych: 1.Urząd Gminy Książki ul. Bankowa 4; 87-222 Książki REGON 000534405 a/. Świetlica Wiejska Zaskocz 87-222 Książki, b/. Świetlica Wiejska Łopatki 87-222 Książki, c/. Świetlica Wiejska Szczuplinki 87 – 222 Książki, d/. Świetlica Wiejska Blizienko 87-222 Książki, e/. Świetlica Wiejska Blizno 87-222 Książki, f/. Świetlica Wiejska Brudzawki 87-222 Książki, g/. Świetlica Wiejska Osieczek 87 – 222 Książki, h/. OSP Książki 87-222 Książki, i/. OSP Osieczek 87-222 Książki, j/. OSP Blizienko 87-222 Książki, 2. Szkoła Podstawowa i Przedszkole ul. Szkolna 6; 87-222 Książki, REGON 870586561 3. Gimnazjum Książki ul. Szkolna 6, 87-222 Książki, REGON 871190351; 4.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Książki ul. Bankowa 4; 87-222 Książki, REGON 340858107; a/. Świetlica Środowiskowa Książki; 5. Gminny Ośrodek Kultury; ul. Szkolna 4 ; 87-222 Książki;( z wyłączeniem wyposażenia), REGON 340322602; 6. Gminna Biblioteka Publiczna, ul. Szkolna 2, 87-222 Książki; (z wyłączeniem wyposażenia), REGON 340175928; 7. Samodzielny Gminny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ks. Kujawskiego 8, 87-222 Książki; (z wyłączeniem wyposażenia i działalności medycznej) REGON 870263697; 8. Pozostałe lokalizacje: place zabaw, parkingi, boiska, chodniki, drogi gminne i pozostałe budynki i budowle mienia komunalnego - teren Gminy Książki. Miejscem ubezpieczenia są wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego, lokalizacje wskazane w wykazach oraz inne miejsca na terenie RP, w których znajduje się ubezpieczone mienie gminy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie następujących dokumentów: a)zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn.zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)każdy Wykonawca, który złoży ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B)Wraz z ofertą (formularzem ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ) wykonawca winien złożyć: a) Akceptacja klauzul obligatoryjnych i fakultatywnych – załącznik nr 1 do ofety; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do oferty; c) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 do oferty; d) Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy - załącznik nr 4 do oferty; e) Oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych załącznik nr 5 do oferty (jeżeli dotyczy); f) Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia załącznik nr 6 do oferty; g) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie- załącznik nr 7 do oferty (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach