Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Pabianickiego na lata 2019-2020

Powiat Pabianicki ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 54 000 , fax. 422 159 166
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pabianicki
    ul. Piłsudskiego 2
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 54 000, fax. 422 159 166
    REGON: 47205629403113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Pabianickiego na lata 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w następującym zakresie: 1.1 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66516400-4), 1.2 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty (CPV - 66515000-3), 1.3 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów (CPV - 66515400-7), 1.4 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (CPV - 66512100-3), 1.5 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności (CPV - 66516100-1), 2. Zamówienie dzieli się na 3 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń: 2.1. Część 01 zamówienia: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem oraz ubezpieczenie NNW (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (CPV - 66515000-3, CPV - 66515400-7), (b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (CPV - 66515000-3, CPV - 66515400-7), (c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516000-0), (d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla dzieci i młodzieży (CPV - 66512100-3), 2.2. Część 02 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516000-0), 2.3. Część 03 zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV – 66516100-1), b) Ubezpieczenie autocasco (CPV - 66515000-3, CPV-66515400-7, 66514110-0), c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (CPV – 66512100-3), d) Ubezpieczenie assistance (CPV – 66514110-0). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części poufnej tzn. w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.z 2018 r., poz. 999), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj. co najmniej w grupie 1, 8, 9, 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej – dotyczy Części 01 zamówienia, co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej – dotyczy Części 02 zamówienia, co najmniej w grupie 1, 3, 10, 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej – dotyczy Części 03 zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 6 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert Wstępne Oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w pkt. 7 SIWZ oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 11.8.5. SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach