Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Kępno na okres od 01.03.2019 roku do 29.02.2020 roku

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Kępno na okres od 01.03.2019 roku do 29.02.2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Kępno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z załącznikami 1-9. A. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Usługi ubezpieczeniowe 66510000-8 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66515000-3 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66514110-0 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515400-7 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66516000-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66516100-1 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie z pkt. 4.1 oraz 4.2. 4.1. Wykonawcy mogą składać ofertę na ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej: a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk zniszczenia, uszkodzenia lub utraty, b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, zniszczenia, uszkodzenia lub utraty, c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 4.2. Wykonawcy mogą składać ofertę na ubezpieczenia komunikacyjne: a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego b) ubezpieczenie pojazdów w zakresie Auto Casco c) ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, Assistance (w formie bezskładkowej) d) Wykonawca może złożyć OFERTĘ na wszystkie lub jedną z dwóch przedstawionych części. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM – nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykazać, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a) posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015 r o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 999), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty jakie mają złożyć wykonawcy wraz z ofertą: 1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1A i 1B do niniejszej specyfikacji. b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ; d) Ogólne Warunki Ubezpieczenia w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. B. DOKUMENTY, JAKICH BĘDZIE ŻĄDAĆ ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach