Gmina Czastary ogłasza przetarg
- Adres: 98-410 Czastary, ul. Wolności
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 62 7843111 , fax. 62 7843191
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czastary
ul. Wolności 29
98-410 Czastary, woj. łódzkie
tel. 62 7843111, fax. 62 7843191
REGON: 25685485000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://czastary.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego, składający się z 3 części: Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Część II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenia autocasco, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 6 – Program Ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy z spełniają określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1b Ustawy, warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 oraz spełnia wskazane w pkt 8.1. SIWZ warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty winny być złożone w oryginale jako załączniki do oferty, wg załączonych wzorów (Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
Dodano: 2024-05-08 - Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2024-04-18 - Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 3(trzech) lat
Dodano: 2024-04-08 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zelów
Dodano: 2024-04-02 - „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Łęczyckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi „
Dodano: 2024-03-20 - USŁUGA UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU
Dodano: 2024-02-22 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Brzeziny i jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2024-02-20 - PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA GMINY NIEBORÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA LATA 2023-2026
Dodano: 2023-11-21 - Ubezpieczenie Gminy Daszyna na lata 2024-2027
Dodano: 2023-11-15 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mniszków
Dodano: 2023-07-13