Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO

Urząd Gminy Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, Dębowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 413 730 , fax. 134 413 028
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowiec
    Dębowiec 101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 413 730, fax. 134 413 028
    REGON: 53875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie I część zamówienia: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. II część zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC komunikacyjne), Ubezpieczenie uszkodzenia oraz kradzieży pojazdów Auto Casco AC/KR, Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów (NNW), Ubezpieczenie assistance. III część zamówienia Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy: 5.1.1 spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 1 Ustawy, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz.U.2017.1170 ze zm), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.1996.11.62 ze zm.), zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający nie określa wymagań w odniesieniu do warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1b pkt 2 i 3. 5.1.2 wobec których nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy, których spełnienie powoduje wykluczenie z postępowania. Zamawiający nie precyzuje podstaw wykluczenia wykonawcy określonych w art. 24 ust. 5 ustawy. 5.2 Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę oświadczenia. 5.3 Środki naprawcze (self – cleaning) Na podstawie art. 24 ust. 8 wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 14 ustawy oraz pkt. 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione za podstawie art. 24 ust. 8 ustawy. W przypadku nieuwzględnienia przedstawionych dowodów Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konsumentów - Załącznik nr 2 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach