Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach 2020 – 2023

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach 2020 – 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach 2020 – 2023, zgodnie z postanowieniami § 3 siwz, programem ubezpieczenia (zał. nr 5 do siwz), wykazem mienia - stanowiącym zał. nr 6 do siwz oraz projektem umowy stanowiącym odpowiednio zał. nr 4a i 4b do siwz, w zakresie: 1) Część I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego, w zakresie: a) Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, b) Ubezpieczenie dróg, mostów i przepustów drogowych od zdarzeń losowych na pierwsze ryzyko, c) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, e) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, f) Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenie maszyn i urządzeń drogowych od wszystkich ryzyk (casco maszyn). 2) Część II – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych jn.: a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) Ubezpieczenie autocasco, c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów, d) Ubezpieczenie assistance. 2. Usługi ubezpieczenia objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 1, dotyczą następujących jednostek: 1) Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, 2) Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62A, 3) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Drwęcka 2, 4) Zespół Szkół Licealnych w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 7, 5) Zespół Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1, 6) Zespół Szkół Zawodowych im. S. Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 7) Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostródzie, 14–100 Ostróda, ul. Czarnieckiego 69, 8) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Morągu, 14-300 Morąg, ul. Kujawska 1, 9) Świetlica Terapeutyczna w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1, 10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, 11) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, 12) Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo – Rewalidacyjnych w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 14, 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie, 14-300 Morąg, Szymanowo 2, 14) Zespół Placówek Pedagogicznych w Ostródzie - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1, 15) Zespół Placówek Pedagogicznych w Ostródzie - Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1, 16) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Miłakowie, 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska 9A, 17) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, 18) Dom dla Dzieci i Młodzieży Promyk w Morągu, 14-300 Morąg, ul. Żeromskiego 19, 19) Dom Pomocy Społecznej „Michała Archanioła” w Szyldaku, 14-106 Szyldak, ul. Gdańska 14, 20) Dom dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie, 14-330 Małdyty, Szymonowo 14, 21) Powiatowa Biblioteka Publiczna w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Drwęcka 2. 3. Inne postanowienia: 1) Każdy wykonawca może złożyć ofertę na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia lub na wybraną część. 2) Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 164 (dalej Broker Ubezpieczeniowy), który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej, o której mowa w ust. 2. Broker Ubezpieczeniowy pośredniczył będzie w zawarciu umowy z wybranym wykonawcą oraz sprawował będzie nadzór nad prawidłową jej realizacją. 3) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający oraz jednostki wyszczególnione w ust. 2, nie były zobowiązane do pokrywania strat wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z póź. zm.). 4) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia ochrony ubezpieczeniowej w zakresie i na warunkach określonych w siwz oraz w złożonej ofercie. 5) Zamawiający wymaga, aby za podstawę do ustalenia wysokości każdego odszkodowania Wykonawca przyjął wartości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bez odnoszenia ich do wartości nowej danego środka trwałego. 6) Wykonawca musi posiadać ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń objętych przedmiotem zamówienia. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia wykonawcy będą miały zastosowanie w sprawach nieuregulowanych postanowieniami siwz, złożoną ofertą oraz zawartą umową. 7) Przez cały okres wykonywania zamówienia wykonawca gwarantuje niezmienność zaoferowanych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie tylko i wyłącznie w przypadku zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na warunki realizacji zawartej umowy. Zmiana warunków realizacji przedmiotu zamówienia jw., wymaga aneksu do umowy. 8) Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia, bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul obligatoryjnych wymienionych w programie ubezpieczenia stanowiącym zał. nr 5 do siwz - oznaczonych w zakresie części 1 numerami od 1 do 37; w zakresie części 2 oznaczonych numerami od 1 do 3, zostanie uznane za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, tj.: - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.) i/ lub - zezwolenie Ministra Finansów na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004r.), i/lub - uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli wykonawca rozpoczął działalność ubezpieczeniową przed dniem 28.08.1990r.), i/lub - uprawnienia i/lub zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę. U W A G A: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 – musi spełnić każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie faktycznie realizował część zamówienia wymagającą posiadania wymaganych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach