Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92 , fax. 24 367 26 96
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92, fax. 24 367 26 96
    REGON: 366071611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczeniem objęte jest mienie bez względu na jego wiek, termin przyjęcia do ewidencji środków trwałych lub udokumentowanie posiadania lub przyjęcia mienia na podstawie, np. umowy, rachunku, faktury; mienie stanowiące własność lub będące w posiadaniu samoistnym lub zależnym (np. na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użytkowania, leasingu lub umów pokrewnych). Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 01.03.2019 r. do dnia 28.02.2022 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia opisanego w SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), lub zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, ustandaryzowany dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym, o którym mowa w art. 8 ust. 4 Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U z 2018 r., poz. 2210) dla poszczególnych ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia wraz z OWU – w celu wykazania spełnienia przez oferowane usługi ubezpieczenia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te mogą zostać złożone w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika w rozumieniu art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.). Sposób przekazania tych dokumentów zostanie określony w wezwaniu skierowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienia do podpisu nie wynikają bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, a w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach