Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Tuszyn

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Tuszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna i bezimienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Gmina Tuszyn ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn regon 590648304, ilość osób zatrudnionych 92 2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej PL. W. Reymonta 1 95-080 Tuszyn regon 004710017, ilość osób zatrudnionych 19. 3. Miejskie Centrum Sportu i Wypoczynku ul. Noworzgowska 20 95-080 Tuszyn regon 473244939, ilość osób zatrudnionych 30. 4.Miejski Ośrodek Kultury w Tuszynie ul. Noworzgowska 20A 95-080 Tuszyn regon 590283506, ilość osób zatrudnionych 21. 5. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Parkowa 4 95-080 Tuszyn regon 590315258 ilość osób zatrudnionych 8. 6. Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Brzezińska 86A 95-080 Tuszyn regon 590314655 ilość osób zatrudnionych 22. 7. Przedszkole Miejski Nr 1 ul. Tysiąclecia 4 95-080 Tuszyn regon 590347376 ilość osób zatrudnionych 35. 8. Przedszkole Miejskie Nr 2 „Pod Sosnami” ul. Sienkiewicza 8 95-080 Tuszyn regon 590347360 ilość osób zatrudnionych 31. 9. Szkoła Podstawowa im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych ul. Jutroszewska 17 Górki Duże, 95-080 Tuszyn regon 001232066 ilość osób zatrudnionych 14. 10. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Tuszynie ul. Piotrkowska 15 95-080 Tuszyn regon 001248305 ilość osób zatrudnionych 42. 11. Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Stefanii Sempołowskiej w Tuszynie ul. Poniatowskiego 11 95-080 Tuszyn regon 000816345 ilość osób zatrudnionych 37. 12. Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wodzinie Prywatnym ul. Szkolna 1 Wodzin Prywatny 95-080 Tuszyn regon 001232072 ilość osób zatrudnionych 16. 13. Gimnazjum im. Kard. St. Wyszyńskiego w Wodzinie Prywatnym ul. Szkolna 1 Wodzin Prywatny 95-080 Tuszyn regon 472371328 ilość osób zatrudnionych 13. 14. Gimnazjum Nr 1 im. Józefa Domowicza w Tuszynie ul. Piotrkowska 13 95-080 Tuszyn regon 472233460 ilość osób zatrudnionych 24. 15. Gimnazjum Nr 2 im. Władysława Stanisława Reymonta w Tuszynie ul. Poniatowskiego 11 95-080 Tuszyn regon 472233477 ilość osób zatrudnionych 25. 16. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Starościańska 6/4 Tuszynek Majoracki, 95-080 Tuszyn regon 101750852 ilość osób zatrudnionych 16. 17. Dzienny Dom „Senior-WIGOR” ul. 3 Maja 49 95-080 Tuszyn regon 363261682 ilość osób zatrudnionych 5. 18. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Tuszynie ul. Żeromskiego 31 95-080 Tuszyn regon 472392201 ilość osób zatrudnionych 17. 19. Centrum Obsługi Administracyjno – Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie ul. Piotrkowska 13 95-080 Tuszyn regon 366077275 ilość osób zatrudnionych 12. 20. Przedszkole Miejski Nr 3 ul. Żeromskiego 31 95-080 Tuszyn oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych i jednostki pomocnicze Gminy (Sołectwa). 3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 – Program Ubezpieczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2018r. poz. 999 z późn. zm.), a w przypadku, gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U z 1996 r. Nr 11 poz. 62 z późn. zm.), zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument organu nadzoru potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia w niniejszym SIWZ, ewentualnie dokument wystawiony przez właściwy organ uprawniający do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w swoim kraju pochodzenia. 
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach