Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2020 r. do 31.08.2023 r.

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, Północna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 747 02 04 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO
    Północna 15
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 747 02 04, fax. -
    REGON: 36477779000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwmysliborz.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2020 r. do 31.08.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez pozostałe jednostki organizacyjne Powiatu Myśliborskiego na okres od 01.09.2020 r. do 31.08.2023 r. w następującym zakresie: 1) dla części I zamówienia: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów • CPV 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej • CPV 66515100-4 – Usługi ubezpieczenia od ognia • CPV 66515400-7 – Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów • CPV 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 2) dla części II zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów CPV 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w tym: 1) dla Części I w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2) dla Części II w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 381 ze zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 381 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu z postępowania (na podstawie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP); 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu (określone przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 1 SIWZ). a także 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX SIWZ (tj. Załącznik nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) KALKULACJA SKŁADKI UBEZPIECZENIOWEJ wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik 1a lub załącznik nr 1b do SIWZ w zależności od tego na jaką część i ile części Wykonawca składa swoją ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI SIWZ. 4) UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał wraz ze złożeniem oferty dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5) Dokumenty potwierdzające gwarancję lub poręczenie (oryginał), jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w Rozdziale XVII SIWZ). Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy (w szczególności Załączniki do SIWZ nr 1, nr 1a, nr 1b, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5), powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach