Zarząd Powiatu Gryfickiego ogłasza przetarg
- Adres: 72300 Gryfice, Pl. Zwycięstwa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 846 450 , fax. 913 842 731
- Data zamieszczenia: 2018-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Gryfickiego
Pl. Zwycięstwa 37
72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 846 450, fax. 913 842 731 - Adres strony internetowej zamawiającego: spow.gryfice.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfickiego z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez jednostki organizacyjne Powiatu Gryfickiego na okres od 01.03.2019 r. do 28.02.2022 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gryfickiego z tytułu wykonywania władzy publicznej oraz prowadzenia innej działalności i posiadania majątku znajdującego się w bezpośrednim zarządzie oraz majątku administrowanego przez jednostki organizacyjne Powiatu Gryfickiego na okres od 01.03.2019 r. do 28.02.2022 r. w zakresie: 1) dla części I zamówienia: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia 2) dla części II zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 999 ze zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 999 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Wzór przykładowego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) kalkulacja składki ubezpieczeniowej, wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1a do SIWZ dla części I zamówienia oraz załącznik nr 1b do SIWZ dla części II zamówienia, w zależności od tego na, którą część wykonawca składa swoją ofertę; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"
Dodano: 2022-09-09 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-10-10 - Świadczenie przez Wykonawców usługi pośrednictwa finansowego polegającejna udzielaniu wsparcia w postaci produktu finansowego „Reporęczenie 1.2” dla MŚP
Dodano: 2019-03-15 - Świadczenie przez Wykonawców usługi pośrednictwa finansowego polegającej na udzielaniu wsparcia w postaci produktu finansowego „Reporęczenie 1.2” dla MŚP
Dodano: 2019-02-13 - Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2018-12-24 - Bankowa obsługa budżetu Gminy - Miasta Świnoujście oraz jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych
Dodano: 2018-11-27 - Ubezpieczenie mienia Gminy Biały Bór
Dodano: 2018-08-09 - Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2018-2021.
Dodano: 2017-10-26