Przetargi.pl
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie i jej jednostek organizacyjnych”

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie i jej jednostek organizacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego (Gminy Siemianowice Śląskie oraz jej jednostek organizacyjnych) w zakresie: a) Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, b) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, d) Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW, ASSISTANCE), e) Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), f) Ubezpieczenia kosztów leczenia poza granicami RP, g) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i windykatorów/ egzekutorów. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, (Dodatek nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.). 7.1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienia podstawowe tj. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW, ASSISTANCE), ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), ubezpieczenia kosztów leczenia poza granicami RP oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i windykatorów/egzekutorów i będą one zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: objętego prowadzonym przetargiem nieograniczonym i opisanym w Dodatku nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie 100.000,00 zł netto. 7.2. Warunki, na jakich zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) zostaną udzielone: 7.2.1. wyczerpanie kwoty, o której mowa w § 2 wzoru umowy (Dodatek nr 6 do SIWZ), przed upływem terminu realizacji zamówienia, 7.2.2. w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, 7.2.3. w przypadku konieczności objęcia ubezpieczeniem mienia, które stało się własnością Zamawiającego w trakcie trwania umowy i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, 7.2.4. udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu w zakresu ubezpieczenia określonego w Dodatku nr 4 do SIWZ, Rozdział V, VI i VII. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określony w Dodatku nr 4 do SIWZ, Rozdział I, II, III i IV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2018 poz. 999 z późn.zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskie (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dokument ten składa wykonawca, który będzie realizował usługę wymagającą zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2018 poz. 999 z późn.zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzorów stanowiących Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do oferty) oraz Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do oferty), c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) –Załącznik nr 4 do oferty, d) Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do oferty, f) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1 Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania, Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów lub oświadczeń składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 5.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 7. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach