Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2018 - 2019

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2018 - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn Koźle oraz komunalnych osób prawnych w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń, w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle: 1. Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle Wydział Administracyjno-Gospodarczy Wydział Zarządzania Kryzysowego Biuro Informacji i Promocji Miasta Wydział Zarządzania Drogami Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Straż Miejska Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego 2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2A, Kędzierzyn-Koźle 3. Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania, ul. Mikołaja Reja 2, Kędzierzyn-Koźle; 4. Żłobek nr 1, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 5. Żłobek nr 3, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle 6. Żłobek nr 6, ul. 1 Maja 7, Kędzierzyn-Koźle 7. Żłobek nr 10, ul. Kazimierza Wielkiego 6, Kędzierzyn-Koźle 8. Publiczne Przedszkole nr 2, ul. Kozielska 3, Kędzierzyn-Koźle 9. Publiczne Przedszkole nr 5, ul. 1 Maja 5, Kędzierzyn-Koźle 10. Publiczne Przedszkole nr 6, ul. Tadeusza Kościuszki 21, Kędzierzyn-Koźle 11. Przedszkole Publiczne nr 7, ul. Jordanowska 16, Kędzierzyn-Koźle 12. Publiczne Przedszkole nr 8, ul. Romana Dmowskiego 5, Kędzierzyn-Koźle 13. Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Harcerska 16, Kędzierzyn-Koźle 14. Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Władysława Broniewskiego 5, Kędzierzyn-Koźle 15. Przedszkole Publiczne nr 11, ul. Mikołaja Reja 14, Kędzierzyn-Koźle 16. Publiczne Przedszkole nr 12, ul. Bolesława Chrobrego 28, Kędzierzyn-Koźle 17. Publiczne Przedszkole nr 13, ul. Piastowska 10, Kędzierzyn-Koźle 18. Przedszkole Publiczne nr 14, ul. Franklina Delano Roosevelta 13, Kędzierzyn-Koźle 19. Przedszkole Publiczne nr 15, ul. Spółdzielców 3, Kędzierzyn-Koźle 20. Publiczne Przedszkole nr 17, ul. Karola Szymanowskiego 29, Kędzierzyn-Koźle 21. Publiczne Przedszkole nr 18, ul. Sławięcicka 96 B, Kędzierzyn-Koźle 22. Przedszkole Publiczne nr 21, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 23. Przedszkole Publiczne nr 22 im. Czesława Janczarskiego, ul. 9 Maja 4, Kędzierzyn-Koźle 24. Przedszkole Publiczne nr 23, ul. Wierzbowa 4, Kędzierzyn-Koźle 25. Przedszkole Publiczne nr 24, ul. Leszka Białego 7, Kędzierzyn-Koźle 26. Publiczne Przedszkole nr 26, ul. Bolesława Śmiałego 5, Kędzierzyn-Koźle 27. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Kościelna 19, Kędzierzyn-Koźle 28. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Tadeusza Kościuszki 41, Kędzierzyn-Koźle 29. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Pawła Stalmacha 20, Kędzierzyn-Koźle - ul. 1 Maja 3, Kędzierzyn- Koźle 30. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jurija Gagarina, ul. Jurija Gagarina 3, Kędzierzyn-Koźle 31. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Władysława Broniewskiego, al. Partyzantów 30, Kędzierzyn-Koźle - ul. Piotra Skargi 11, Kędzierzyn-Koźle 32. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kadeta Zygmunta Kuczyńskiego, ul. Piastowska 30, Kędzierzyn-Koźle - ul. Grzegorza Piramowicza 30, Kędzierzyn-Koźle 33. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Archimedesa 25, Kędzierzyn-Koźle 34. Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Jana Brzechwy 80;82, Kędzierzyn-Koźle 35. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19, ul. Mieszka I nr 4, Kędzierzyn- Koźle 36. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Karola Szymanowskiego 19, Kędzierzyn-Koźle 37. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 , ul. Szkolna 3, Kędzierzyn-Koźle 38. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16, ul. Sławięcicka 96, Kędzierzyn-Koźle 39. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Ignacego Mościckiego 13, Kędzierzyn- Koźle 40. Środowiskowy Dom Samopomocy „PROMYCZEK”, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle 41. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle 42. Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle 43. Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 6, Kędzierzyn-Koźle oraz w następujących komunalnych osobach prawnych: 44. Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II 27, Kędzierzyn-Koźle 45. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Rynek 3, Kędzierzyn Koźle 46. Muzeum Ziemi Kozielskiej w Organizacji, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 5B, Kędzierzyn-Koźle 47. Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów „Czysty Region” Sp. z o.o., ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle 48. Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle - pozostałe lokalizacje zgodnie z wykazem budynków i budowli oraz wykazem lokalizacji w załączniku nr 6 do SIWZ Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących niezbędne do realizacji zamówienia czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z sporządzaniem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w CZĘŚCI III - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - PROGRAM UBEZPIECZENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW).2.pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3.6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt. 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 3.7. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach