Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-202 Częstochowa, Legionów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , , fax. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Legionów 52
42-202 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , , fax. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95
REGON: 150309847 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i OC MZDiT w Częstochowie na okres 36 miesięcy (lata 2019,2020,2021) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi ubezpieczenia mienia i OC MZDiT w Częstochowie na okres 36 miesięcy (lata 2019, 2020, 2021) obejmują miedzy innymi: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 6 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji: Częstochowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515400-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tj: posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. Inne wymagane dokumenty: 1. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 2. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 3. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 4. 4. DRUK OFERTA Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 5. 5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Stanowi załącznik nr 6 do siwz (nie należy załączać do oferty) 6. KLAUZULE DODATKOWE Stanowi załącznik nr 7 do siwz (nie należy załączać do oferty) 7. WYKAZ MIENIA DO UBEZPIECZENIA Stanowi załącznik nr 8 do siwz (nie należy załączać do oferty) 8. WYKAZ KONTRAKÓW EBI Stanowi załącznik nr 9 do siwz (nie należy załączać do oferty) 9. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU Załącznik nr 10. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty). 10. WZÓR UMOWY Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną