Przetargi.pl
Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2018 - ubezpieczenia komunikacyjne

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2016-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2018 - ubezpieczenia komunikacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Strzeleckiego oraz Podległych Jednostek Organizacyjnych - ubezpieczenia komunikacyjne: Ubezpieczenia Komunikacyjne: 1) ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, Ubezpieczenie Szyb i Assistance). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganymi warunkami dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń Załącznik nr 2 Tabela dotycząca akceptacji klauzul ubezpieczeniowych oraz innych dodatkowych postanowień szczególnych Załącznik nr 3 Wykaz pojazdów Zamawiającego oraz Podległych Jednostek Organizacyjnych Załącznik nr 4 Szkodowość zamawiającego oraz podległych jednostek organizacyjnych z poszczególnych ubezpieczeń Załącznik nr 5 Formularz cenowy ubezpieczenia Załącznik nr 6 Oferta ubezpieczenia Dodatkowe wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia : Zamawiający dopuszcza udzielanie wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 50 % zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w trybie z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp ) i potwierdzone odrębną umową w przypadku: a) zakupu lub przekazania nowych składników majątku, b) podwyższenia wartości majątku, c) wyczerpania limitów odpowiedzialności dla ubezpieczeń zawartych w systemie pierwszego ryzyka, d) przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej na okres minimum 3 miesięcy w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w Zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastosowanie prawa opcji. Do wartości zamówienia Wykonawca doliczy kwotę 10.000 zł przeznaczoną na realizację prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość zwiększenia przez Zamawiającego zakresu i wielkości zamówienia w danym ryzyku, w szczególności w przypadku nabycia, przejęcia, przekazania, zasądzenia nowych składników mienia lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia. Prawo opcji obejmuje również prawo Zamawiającego do aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia uwzgledniającej dokonane zmniejszenia stanu ubezpieczonego mienia, powstałe w wyniku przeniesienia lub przejścia prawa własności, przekazania, wyrejestrowania pojazdu, w tym jego likwidacji. Prawem opcji objęte są pojazdy nabyte, zasądzone, przekazane lub przejęte w okresie od dnia zawarcia umowy z wykonawcą do 31.12.2018r. Ponadto wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w przypadku skorzystania z prawa opcji stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Kancelaria Brokerów Quattro Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapłacił brokerowi ubezpieczeniowemu - Kancelaria Brokerów Quattro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczedrzyku kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej przez cały okres obowiązywania umowy wynikającej z SIWZ. Zamawiający wymaga, aby podmioty objęte postępowaniem nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2014 r. poz. 586, 768). Statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi przewidywać, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami towarzystwa. Zamawiający w przypadku wyboru oferty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych nie jest zobligowany do zostania jego członkiem i do wnoszenia opłaty członkowskiej. Wykonawca do oferty musi załączyć wykaz składek/stawek z podziałem na pojazdy/grupy pojazdów i rodzaje ubezpieczeń (minimum OC i AC) na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę. W wykazie muszą znajdować się wszelkie możliwe składki dotyczące pojazdów osobowych (np. w zależności od pojemności), dostawczych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t oraz przyczep, naczep i ciągników rolniczych. Bez względu na aktualnie posiadane pojazdy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 700,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.02.2016 r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 04.02.2016 r. do godz. 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach