Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KIELECKIEGO z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO CZĘŚĆ II: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU KIELECKIEGO

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KIELECKIEGO z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU KIELECKIEGO CZĘŚĆ II: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU KIELECKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach wraz z jednostkami organizacyjnymi. Wykaz podmiotów objętych zamówieniem zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. O ile w dalszej części SIWZ i w jej załącznikach jest mowa o zamawiającym lub ubezpieczającym/ubezpieczonym, należy przez to rozumieć podmioty wymienione w ww. załączniku. Wskazane w przywołanym załączniku nr 1 do SIWZ podmioty, będąc odrębnymi zamawiającymi, zawarły porozumienie o współpracy oraz wzajemnych rozliczeniach finansowych. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy, broker będzie nadzorował jej realizację. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Kieleckiego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części: Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego. Zakres zamówienia obejmuje: ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Kieleckiego. Zakres zamówienia obejmuje: obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, rozszerzone odpłatne ubezpieczenia assistance, bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), bezskładkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej - tzw. Zielona Karta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: Załącznik nr 1: Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka; Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kieleckiego, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Powiatu Kieleckiego, dotyczący części II zamówienia; Załącznik nr 1c: Wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia; Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczące części I i II zamówienia; Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczące części I i II zamówienia; Załącznik nr 7: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania), dotyczący części I i II zamówienia. Każdy z wykonawców przed złożeniem oferty może dokonać oglądu (lustracji) miejsc deklarowanych do ubezpieczenia, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Zapis powyższy w żadnym wypadku nie stanowi obowiązku wykonawcy do odbycia wizji w terenie. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 93 ust. 4 ustawy. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Zamawiający nie planuje organizowania zebrania wykonawców. Nie przeprowadzono dialogu technicznego, o którym mowa w przepisie art. 31a ust. 1 ustawy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie ustanawia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. Zgodnie z treścią art. 36b ustawy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje w SIWZ wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający rezygnuje z zastrzeżenia w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty częściowe na wybrane lub wszystkie części zamówienia. Przy czym na jedną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w specyfikacji części w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres roczny, zgodny z terminem wykonania zamówienia, z wyjątkiem ubezpieczeń aktualnych, zawartych wcześniej, w odniesieniu do których dokumenty ubezpieczeniowe będą wystawione licząc od dnia następnego po dniu wygaśnięcia tych umów do końca pierwszego rocznego okresu wykonania zamówienia. Składka za polisy te rozliczana będzie według zasady co do dnia za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą i nie będzie miała zastosowania składka minimalna z polisy. W związku z tym w pierwszym rocznym okresie realizacji zamówienia łączne wynagrodzenie wykonawcy może być niższe niż wynikające z ceny ofertowej (dla majątku o takiej samej wartości, jak podany w specyfikacji), która dla uproszczenia obliczeń obejmuje trzy pełne roczne okresy ubezpieczenia. Polisy potwierdzające ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasażerów oraz Assistance i Zielona Karta będą wystawiane na pełen roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynający się w terminie wykonania zamówienia od następnego dnia od dnia wygasania dotychczasowych umów. W odniesieniu do pojazdów, których termin ubezpieczenia AC, Assistance lub NNW różni się od terminu ubezpieczenia obowiązkowego OC, w pierwszym rocznym okresie ubezpieczenia te będą wyrównywane na dzień końca ubezpieczenia OC, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość wyrównywania wszystkich okresów ubezpieczeń komunikacyjnych: obligatoryjnie dla wykonawcy, jeśli zamawiający wyrazi taką wolę. Za datę wyrównania należy przyjąć dzień 30.06.2016 roku, a za początek ochrony po wyrównaniu okresów ubezpieczenia - dzień 01.07.2016 roku. Rozliczenie składki następować będzie co do dnia, za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy. W pierwszym i drugim roku realizacji zamówienia uczestniczyć będą wszystkie podmioty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ za wyjątkiem Powiatowego Zarządu Dróg, który posiada ochronę ubezpieczeniową do dnia 30.06.2017 r. W związku z tym, jednostka ta zostanie objęta umowami w sprawie zamówienia publicznego wynikającymi z rozstrzygnięcia niniejszego postępowania - zarówno w zakresie I, jak i II części zamówienia - dopiero od dnia 01.07.2017 r., do końca realizacji zamówienia, tj. do dnia 30.06.2018 r. Pomimo wyrównania okresów ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, Wykonawcy zobligowani są przedstawić w Formularzu oferty i Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ dla wszystkich ubezpieczeń cenę (składkę) za pełne 36 miesięcy, a dla Powiatowego Zarządu Dróg za okres 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach