Gmina Nisko ogłasza przetarg
- Adres: 37400 Nisko, Plac Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 158 415 630
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
Plac Wolności 14
37400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 158 415 630
REGON: 54413100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nisko Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Nisko. Zakres zamówienia obejmuje: ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Nisko. Zakres zamówienia obejmuje: obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance, ubezpieczenie Zielona Karta. bezskładkowe ubezpieczenie Assistance Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w Gminne Nisko. Zakres zamówienia obejmuje: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 5.5 ppkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3 i 4 powinno być przedstawione w formie oryginału, lub w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów
Dodano: 2024-03-25 - USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO
Dodano: 2024-02-29 - Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej z województwa podkarpackiego
Dodano: 2024-02-26 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Czarna jednostek organizacyjnych Gminy Czarna oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Czarna
Dodano: 2024-02-21 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY PRZECŁAW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Dodano: 2024-02-20 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA JASŁA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Dodano: 2024-02-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Komend Państwowej Straży Pożarnej woj. Podkarpackiego
Dodano: 2024-01-05 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY TUSZÓW NARODOWY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-12-22 - UBEZPIECZENIE POWIATU ŁAŃCUCKIEGO
Dodano: 2023-12-01 - Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia i interesów Powiatu Jarosławskiego w tym podległych jednostek na lata 2024 - 2025
Dodano: 2023-11-16