Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŁUKÓW

Gmina Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 392 , fax. 257 982 439
  • Data zamieszczenia: 2020-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
    ul. Świderska 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 392, fax. 257 982 439
    REGON: 71158244000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lukow.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŁUKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łuków Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery następujące części: 3.1.1. Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łuków. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3.1.2. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Łuków. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe), 3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada). 3.1.3. Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w Gminie Łuków. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. 2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Sołtysów 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Zespołu Tańca Ludowego 3.1.4. Część IV: Ubezpieczenie instalacji solarnych i fotowoltaicznych zainstalowanych na terenie Gminy Łuków. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje posiadania przez Wykonawcę zezwolenia lub statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1.7.2. formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, 11.1.7.3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępo¬waniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 11.1.7.4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. 11.1.8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 11.1.7.3 i 11.1.7.4 powinno być przekazane wraz z ofertą elektronicznie w formie oryginału lub w formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie. 11.1.8.1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej, papierowej, pełnomocnictwa powinny być przedstawione również w formie pisemnej – w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 11.1.9. Oferta (oraz załączniki do niej) musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym wykonawcy lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomo¬cnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezen¬tacji wykonawcy, a w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez ustanowionego pełnomocnika. 11.1.9.1. Oferta oraz oświadczenia składające się na ofertę w formie pisemnej, papierowej powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach