Urząd Miejski w Krynkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7228550, 7228070 , fax. 857 228 550
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki, woj. podlaskie
tel. 85 7228550, 7228070, fax. 857 228 550
REGON: 53960900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-krynki.pbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Krynki i jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z jednej części która obejmuje ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia: a) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, c) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, d) ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, e) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2019 r. poz. 381) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, a w przypadku, gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 1996 r. Nr 11, poz.62 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia z ofertą następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - (druk stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ), 2) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Pełnomocnictwo - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentów, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną