Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg
- Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
- Data zamieszczenia: 2018-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
ul. Rynek 1
20-388 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
REGON: 431019980 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GŁUSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Głusk Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: - od kradzieży z włamaniem i rabunku, - przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance, 5) ubezpieczenie Zielona Karta. 6) bezskładkowe ubezpieczenie Assistance Część III: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym w art. 25a ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.10. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, których oferta została oceniona najwyżej, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4, 7.6 i 7.7 SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W JANOWIE LUBELSKIM (3 CZĘŚCI)
Dodano: 2024-04-05 - UBEZPIECZENIE GRUPOWE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁEJ PODLASKIEJ, PINB W BIAŁEJ PODLASKIEJ ORAZ PCPR W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2024-03-26 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ŁUKÓW
Dodano: 2024-03-19 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY TELATYN
Dodano: 2024-03-10 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Ryki
Dodano: 2024-03-07 - „Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”
Dodano: 2024-02-15 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA CHEŁM WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
Dodano: 2024-01-17 - Ubezpieczenie mienia Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 w Lublinie
Dodano: 2024-01-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PISZCZAC WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ EKO NOWA SPÓŁKA Z O.O. W PISZCZACU
Dodano: 2023-12-20 - Usługa ubezpieczenia Miasta Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2023-11-27