Gmina Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
REGON: 57222410000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża wraz z jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej oraz osób Gminy Chełmża wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym: • od kradzieży z włamaniem i rabunku, • przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów i inkasentów. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Chełmża. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie Auto – Casco pojazdów mechanicznych, 3) ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych, 4) ubezpieczenie Assistance pojazdów mechanicznych, 5) ubezpieczenie Zielona Karta. Część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Chełmża. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia lub innego równoważnego uprawnienia, od którego uzależnione jest prawo świadczenia usług ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 5.5 ppkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3 i 4 powinno być przedstawione w formie oryginału, lub w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Żnińskiego i szkół niepublicznych z terenu Powiatu Żnińskiego.
Dodano: 2024-04-15 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. we Wronkach
Dodano: 2024-04-10 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Żychlin
Dodano: 2024-04-10 - „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZALESIE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY”
Dodano: 2024-04-08 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Dodano: 2024-04-08 - Usługa kompleksowego ubezpieczenia Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie
Dodano: 2024-04-05 - UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY SOLEC KUJAWSKI
Dodano: 2024-04-02 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o. o.
Dodano: 2024-04-02 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Piechowice
Dodano: 2024-03-13 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Dodano: 2024-03-07