Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątkowe Insttutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 79728000610000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izzd-koluda-wielka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątkowe Insttutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 2) Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń;Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią informacje o ryzyku stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ oraz warunki ubezpieczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, którego treść zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 uPZP Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. usługi ubezpieczenia w zakresie udzielania ochrony ubezpieczeniowej oraz wypłaty odszkodowań/świadczeń w przypadku zajścia wypadku ubezpieczeniowego objętego tą ochroną, w zakresie i na warunkach określoną umową ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 roku, poz. 1170 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy składanie na podstawie art. 25a ust. 1 uPZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ,Oświadczenie Wykonawcy składanie na podstawie art. 25a ust. 1 uPZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SIWZ. 2) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek wykluczenia. Wzór został ujęty w załączniku nr 4 do SIWZ.Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek wykluczenia. Wzór został ujęty w załączniku nr 5 do SIWZ. 6) Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczenia lub inne wzorce umowne, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń objętych ofertą. 7) Wszystkie dodatkowe informacje należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach