Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80233 Gdańsk, ul. Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 42686
80233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
REGON: 162000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2017-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2017-2019. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część A – ubezpieczenie jachtów, łodzi motorowych i sprzętu wodnego, Część B – ubezpieczenie jachtów pełnomorskich. 3.Odnośnie cz. A: a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wartości ubezpieczanych jednostek w trakcie okresu realizacji zamówienia. Zamawiający szacuje, że może nastąpić zwiększenie wartości (sum ubezpieczenia) jednostek pływających w trakcie okresu realizacji zamówienia maksymalnie o kwotę 200 000,00 zł. b) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości ubezpieczonych jednostek pływających, np. o zakup nowych jednostek. Zamawiający szacuje, że ilość nowo zakupionych jednostek w trakcie okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć o 20%. 4.Odnośnie cz. B: a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wartości ubezpieczanych jednostek w trakcie okresu realizacji zamówienia. Zamawiający szacuje, że może nastąpić zwiększenie wartości (sum ubezpieczenia) jednostek pływających w trakcie okresu realizacji zamówienia maksymalnie o kwotę 200 000,00 zł. b) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości ubezpieczonych jednostek pływających, np. o zakup nowych jednostek. Zamawiający szacuje, że ilość nowo zakupionych jednostek w trakcie okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć o 50%. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części odrębnie znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 5 i NR 7 do SIWZ; 6.Szczegółowy wykaz jednostek pływających, dla każdej z części odrębnie znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 6 i NR 8 do SIWZ; 7.Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorach umowy dla poszczególnych części zamówienia odrębnie, stanowiących załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 8.Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot niniejszego zamówienia. 9.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN 10.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: Zamawiający nie wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia czynności, dla których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę osób, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516300-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części A - 2750 zł, dla części B – 2500 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną