Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 075 6439986
- Data zamieszczenia: 2012-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
ul. Szkolna 5 5
58-533 Mysłakowice
tel. 075 6439986
REGON: 23082170100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Mysłakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia interesów majątkowych Gminy Mysłakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi realizowana w częściach: CZĘŚĆ I : Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mysłakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje części: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego; 6) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od uszkodzeń. CZEŚĆ II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Mysłakowice. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance; 5) ubezpieczenie szyb w pojazdach CZĘŚĆ III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Mysłakowice. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665160000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną