Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE GMINY ANDRESPOL W OKRESIE OD 01.04.2018 R. DO 31.03.2021 R.

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE GMINY ANDRESPOL W OKRESIE OD 01.04.2018 R. DO 31.03.2021 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obejmuje kompleksowe ubezpieczenie w zakresie: 3.1.1. Zadanie 1 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń; 3) ubezpieczenie maszyn, w tym urządzeń samobieżnych oraz montowanych na pojazdach; 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; 3.1.2. Zadanie 2 1) ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez jednostki organizacyjne Gminy Andrespol; 3.1.3. Zadanie 3 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych; 3.1.4. Zadanie 4 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków; 3.1.5. Zadanie 5 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej armatora 2) Ubezpieczenie łodzi motorowej ratowniczej 3.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub większej liczby części. 3.3. Przedmiot zamówienia wg słownika CPV: 66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe; Zadanie 1: 66515000-3 – usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty, 66515200-5 – usługi ubezpieczenia własności, 66515400-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów, 66516400-4 – usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej. Zadanie 2: 66516100-1 – usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej, 66514110-0 – usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych, 66512100-3 – usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zadanie 3 i Zadanie 4: 66512100-3 – usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zadanie 5 66516300-3 – usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej 66514150-2 – usługi ubezpieczenia statków 3.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dziale II niniejszej SIWZ. 3.5. W oparciu o art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.): 3.5.1. osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją Umowy, 3.5.2. osobę/osoby odpowiedzialne za realizację poszczególnych ubezpieczeń opisanych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia, 3.5.3. osobę odpowiedzialną za koordynację procesu likwidacji szkód i raportowania szkodowości. 3.5.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Dziale III Istotne postanowienia umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2017 r. nr 0 poz. 1170 ze zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 13.5. SIWZ, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca złoży wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach