Przetargi.pl
Ubezpieczenie floty autobusowej Urzędu Miejskiego w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie floty autobusowej Urzędu Miejskiego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenie 10 sztuk autobusów, w tym 6 sztuk autobusów klasy midi (10m) napędzanych olejem napędowym (ON) oraz 4 sztuk autobusów klasy maxi (12m) napędzanych gazem ziemnym (CNG). Ubezpieczenie obejmuje: 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (zwane ubezpieczeniem OC); 2) Ubezpieczenie auto-casco (zwane ubezpieczeniem AC); 3) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów (zwane ubezpieczeniem NNW). Przedmiot zamówienia określony został w Tomie II (umowa) i III (SOPZ). Nadto w Załączniku nr 1 ,,Klauzule Dodatkowe” oraz Załączniku nr 2 Procedura Likwidacji Szkód”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66514110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa art. 22 ust 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w pkt. 7.2. IDW oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt. 8 ustawy Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku jeżeli posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1170 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający możliwość prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wymaganym przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach