Przetargi.pl
Ubezpieczenia na potrzeby działalności własnej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. BOK/25-137/2018

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-585 Warszawa, Bagatela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966, , fax. 223 349 999
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
    Bagatela 12
    00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3349800, 3349966, , fax. 223 349 999
    REGON: 012970669
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paih.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia na potrzeby działalności własnej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. BOK/25-137/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2020 roku. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (stanowiącym odpowiednio do części zamówienia załączniki nr 5, 5a, 5b do SIWZ) oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (stanowiącym odpowiednio do części zamówienia załączniki nr 4a, 4b do SIWZ). 3. Zamawiający informuje, iż SIWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr od 5- 14 SIWZ. W związku z powyższym na podstawie art.8 ust. 2 w związku z art. 37 ust. 6 ustawy. Zamawiający udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosowanym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących działalności PAIH zamieszczonych w załącznikach nr 1a -16 – wzór wniosku - załącznik nr Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na poniższe części: Część I - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej podstawowej obejmująca: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; - ubezpieczenia komunikacyjne. Część II: ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą: a) Opis Części I zamówienia zawiera załącznik nr 5, 5a do SIWZ. b) Opis Części II zamówienia zawiera załącznik nr 5, 5b do SIWZ. Zamawiający informuje, iż SIWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr od 5- 14 SIWZ. W związku z powyższym na podstawie art.8 ust. 2 w związku z art. 37 ust. 6 ustawy. Zamawiający udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosowanym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących działalności PAIH zamieszczonych w załącznikach nr 1a -16 – wzór wniosku - załącznik nr 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać musi wykazać spełnienie warunku posiadania posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Wówczas zamówienie musi być realizowane przez tego Wykonawcę który wykazał się spełnianiem w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie własne w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w ppkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1); 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1); 5) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli dokument będzie budził wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców. OŚWIADCZENIA NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach