Przetargi.pl
Ubezpieczenia mienia miasta Zduńska Wola oraz mienia powierzonego jednostkom organizacyjnym Miasta Zduńska Wola

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenia mienia miasta Zduńska Wola oraz mienia powierzonego jednostkom organizacyjnym Miasta Zduńska Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Miasta Zduńska Wola oraz jednostek organizacyjnych Miasta Zduńska Wola nazywana w dalszej treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia” w podziale na dwie części: 1) Część 1 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie OC, ubezpieczenie NNW oraz ubezpieczenie NNW członków OSP. 2) Część 2 - Ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AutoCasco, NNW, Assistance, Auto-Szyby. 2. Nie zaakceptowanie któregokolwiek zapisu określającego warunki minimalne dotyczące zakresu ochrony ubezpieczeniowej, obligatoryjnie narzucone przez Zamawiającego, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3. Zamawiający nie zamierza przystępować do członkostwa w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych. Uznanie przez Wykonawcę Zamawiającego jako Członka Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych - będzie nieskuteczne w stosunku do Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, by wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług objętych zakresem umowy, a w szczególności zawieranie umów, wystawianie polis, certyfikatów, aneksów, sporządzanie raportów szkodowych oraz udzielanie informacji w sprawach dotyczących przedmiotu umowy, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, określonej przepisami Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 999 ze zmianami) w zakresie nie mniejszym, niż opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich części postępowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 zostaną spełnione wyłącznie jeżeli każdy z wykonawców oddzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w zakresie Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać uprawnia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, określonej przepisami Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 999 ze zmianami) w zakresie nie mniejszym, niż opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach