Przetargi.pl
„Tworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Jaśle – utworzenie inkubatora przedsiębiorczości w Jaśle”

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Tworzenie warunków do rozwoju przedsiębiorczości w Jaśle – utworzenie inkubatora przedsiębiorczości w Jaśle”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu handlowego na biurowy - Inkubator przedsiębiorczości o łącznej powierzchni 87,38 m², położonego na parterze kamienicy mieszkalno-usługowej przy ul. Kazimierza Wielkiego 5 w Jaśle. Kamienica piętrowa, podpiwniczona, z nieużytkowym poddaszem, kryta dwuspadowym dachem. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Lokal dostępny bezpośrednio z przyległego terenu w wyniku częściowego przeprojektowania chodnika, bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia lokalu na jednym poziomie. Przewidziano pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne, pomieszczenie porządkowe. Budynek posiada przyłącza wszystkich niezbędnych mediów. Nowa funkcja lokalu nie generuje zwiększenia dotychczasowego zapotrzebowania na media. Zakres prac do wykonania: demontaż istniejących instalacji, skucie istniejących posadzek, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż istniejącej stolarki okienno-drzwiowej, częściowe wyburzenia ścian, demontaż istniejących parapetów, skucie uszkodzonych tynków, wzmocnienie stropów, wzniesienie projektowanych ścianek, montaż nowych instalacji-zgodnie z opracowaniami branżowymi, uzupełnienie ubytków na ścianach i sufitach, ułożenie nowych warstw posadzkowych, montaż stolarki okienno-drzwiowej, wykonanie nadproża, montaż szklanej balustrady, montaż sufitów podwieszanych, montaż parapetów, ułożenie płytek w pomieszczeniach sanitarnych, biały montaż sanitarny, montaż przeszklonych ścianek działowych, malowanie ścian i sufitów, przebudowanie fragmentu chodnika przed wejściem do lokalu, wykonanie nowych instalacji: - elektrycznych, w tym rozdzielnic, instalacji 230/240V, instalacji niskoprądowej i SSWIN; - sanitarnych, w tym wodociągowej i kanalizacyjnej, co, gazowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Pełen zakres prac objętych zamówieniem oraz informacje dotyczące wszystkich parametrów technicznych znajdują się w dokumentacji technicznej. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem określonym w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ); 3. Równoważność: a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca zgodnie z VII.3 ust.1 SIWZ przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp. c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia 4. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są lub są błędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. Załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny robót. 5. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami. 6. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach