Przetargi.pl
Tworzenie infrastruktury handlowej poprzez budowę targowiska "Mój Rynek" w msc. Milejów-Osada.

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 572 026 , fax. 817 572 385
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 817 572 026, fax. 817 572 385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie infrastruktury handlowej poprzez budowę targowiska "Mój Rynek" w msc. Milejów-Osada.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Tworzenie infrastruktury handlowej poprzez budowę targowiska „Mój Rynek” w msc. Milejów-Osada gm. Milejów - targowisko ,,Mój Rynek” z wiatą targową, budynkiem administracyjno-socjalnym z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan. c.o., c.w. i elektryczna oraz zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej, wewnętrzną Iinią zasilającą (wlz), oświetleniem zewnętrznym, parkingami, drogami wewnętrznymi i chodnikami na działkach nr: 489/1 i 489/3, przyłączem wodociągowym i zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej na działce nr 489/1, przyłączem kanalizacji sanitarnej usytuowanym na działkach nr: 489/1, 489/3, 489/4, 491/1 i 490 oraz zewnętrzną linia zasilającą (zlz) przebiegająca przez działki nr: 489/1, 489/3 i 473 w m. Milejów Osada, gm. Milejów. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Realizację wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p. poż, wymagań Zamawiającego mających na celu budowę: Budynek administracyjno-socjalny Obiekt wolnostojący, parterowy niepodpiwniczony. Bryła budynku prosta, w rzucie prostokątnym zamykająca się w kształcie prostokąta o wymiarach 9,20x6,50m. Dach kopertowy. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z pustaków z betonu komórkowego w ścianach części nadziemnej i bloczków betonowych w ścianach fundamentowych. W ścianach trzpienie żelbetowe. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe wylewane na miejscu. Dach w konstrukcji drewnianej. Budynek wyposażony będzie w niezbędną instalacje: Instalacje sanitarne : • instalacja centralnego ogrzewania z kotła elektrycznego 15kW • instalacja wody ciepłej i zimnej • instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacje elektryczne : • instalacja wewnętrzna oświetlenia i gniazd wtykowych • instalacja odbiorcza • instalacja ochrony od porażeń prądem • instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i połączeniowych • instalacja odgromowa Wiata targowa - obiekt wolnostojący, w formie wiaty jednoprzestrzennej. Bryła budynku prosta, w rzucie prostokątnym zamykająca się w kształcie prostokąta o wymiarach 75,75x14,55m mierząc po zewnętrznej stronie słupów i 76,80x18,40 mierząc w obrysie zadaszenia. Dach dwuspadowy z łukowym świetlikiem w kalenicy. Konstrukcja budynku stalowa, słupowa. Stopy fundamentowe żelbetowe wylewane na miejscu. Dach stalowy kryty blachą trapezową. Wiata targowa wyposażona będzie w niezbędną instalacje: Instalacje sanitarne : • kanalizacja deszczowa do sieci gminnej Instalacje elektryczne : • instalacja wewnętrzna oświetlenia i gniazd wtykowych • instalacja ochrony od porażeń prądem • instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i połączeniowych • instalacja odgromowa Elementy wyposażenia stoisk handlowych • Stoły mobilne z regulowanymi stojakami do prezentacji produktów. Stalowa konstrukcja ramy podstawy z czterema kółkami samonastawczymi, dwa z hamulcami postojowymi. Sekcje stołu można blokować poziomo lub w pięciu położeniach nachylonych. Rama o profilu kątowym z profilami rusztowymi. Wysoki połysk, ocynkowany, chromowany. Funkcje stołu oraz jego charakterystyczne wymiary zgodnie z projektem Przewiduje się wyposażenie targowiska w 40 stołów. • Ławka (4szt) Ławki o wym.: ok. 190cm dł., 46cm szer. oraz 60 cm wys. wykonane ze szlifowanej stali kwasoodpornej (szkielet ławki oraz oparcia na łokcie na zewnętrznych krańcach) oraz desek drewnianych pokrywających siedzenie oraz oparcie na plecy egzotycznego drzewa olejowane z barwnikiem w kolorze tik lub kukurydza, odpowiednio impregnowane. Mocowanie do podłoża wg wskazań producenta. • Kosz na śmieci (20szt) Kosz na śmieci o wymiarach: szer. 37 cm, dł. 37 cm, wys. 110 cm, wykonany ze stali kwasoodpornej oraz desek drewnianych. Elementy drewniane wykonane z egzotycznego drzewa olejowane z barwnikiem w kolorze tik lub kukurydza, odpowiednio impregnowane. Mocowanie do podłoża wg wskazań producenta. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA (zgodnie z projektami branżowymi): • Energia elektryczna – przyłącze energetyczne z miejscem przyłączenia: słup nr 25 linii nN Milejów GS. Złącze kablowe usytuowane w linii ogrodzenia od strony drogi gminnej (ul. Klarowska) po jej przeciwnej stronie skąd zostanie zasilony budynek administracyjno- socjalny targowiska kablową zalicznikową linią zasilającą wprowadzoną na tablice główną obiektu • Oświetlenie terenu – w oparciu o zalicznikową kablową linie zasilającą eNN do obiektu administracyjno –socjalnego, a stamtąd rozprowadzenie na poszczególne elementy oświetlenia terenu targowiska. • Teletechnika – zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę siecii tj. Orange Polska S.A; znak: TTIDKLU/ZH.215-30542/2017, z dnia 24.05.2017r, oraz uwagami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej, protokół znak:GKN.6630.67.2017 z dnia 14.06.2017r. OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA (zgodnie z projektami branżowymi) Obsługa komunikacyjna od strony północnej poprzez projektowany zjazd publiczny z drogi gminnej nr 105339L . Od strony południowej - ul. Kasztanowa zjazd z drogi wewnętrznej. Od strony wschodniej zjazd z dróg wewnętrznych - ul. Fabryczna. URZĄDZENIA DROGOWE I UKSZTAŁTOWANIE TERENU (zgodnie z projektami branżowymi): W skład układu komunikacyjnego od drogi publicznej i dróg wewnętrznych wchodzą trzy zjazdy, drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, opaski odwadniające przy budynkach. Konstrukcja nr 1 – chodniki i opaski: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej - podsypka cementowo-piaskowa - podbudowa z piasku stab. cementem Rm=2,5 MPa Konstrukcja nr 2 – droga pożarowa i droga wewnętrzna, miejsca postojowe - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej - podsypka z grysu 2-8 mm - podbudowa z chudego betonu Rm=9,0 MPa - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31 stab. mech. - warstwa ulepszonego podłoża z piasku o Rm=1,5,0MPa - warstwa ulepszonego podłoża z piasku o Rm=1,5,0MPa Konstrukcja nr 3 – plac targowy pod wiatą - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej - podsypka z grysu 2-8 mm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31 stab. mech. - warstwa ulepszonego podłoża z piasku o Rm=1,50MPa - warstwa ulepszonego podłoża z piasku o Rm=1,50MPa ZIELEŃ: Wprowadza się zagospodarowanie miejscowo w zieleń niską w postaci trawników i średniowysoką i wysoką w postaci krzewów i drzew ozdobnych od strony działek sąsiednich i od dróg publicznych jako osłonową. OGRODZENIE: Wokół targowiska projektuje się ogrodzenie systemowe. Ogrodzenie wykonać z paneli kratowych. Panel zgrzewany z prętów stalowych pojedynczych (poziomych i pionowych), średnica drutu panela ocynkowanego ogniowo: 5,0 [mm], średnica drutu ocynkowanego i powleczonego poliestrowo: 5,0 [mm]. Wymiary oczek prostych: 50x200 [mm] Wymiary oczek małych: 50x50 [mm] Szerokość panela: 2500 [mm] Zakończenie od góry drutami pionowymi o długości 30 [mm] Wysokość panela 1530 [mm] Słupy o przekroju dwuteowym o wymiarach 65x42 [mm]. Wykonane z podwójnej blachy stalowej, standardowo ocynkowany i powleczony poliestrowo. Montaż paneli do słupów za pomocą uchwytów z tworzywa sztucznego wraz z elementami złącznymi ze stali nierdzewnej. Brama dwuskrzydłowa przemysłowa. Skrzydło bramy w konstrukcji zamkniętej. Wypełnienie skrzydła: kształtowniki zamknięte. Furtka ogrodzeniowa, przemysłowa. Skrzydło furtki w konstrukcji zamkniętej. Wypełnienie skrzydła: kształtowniki zamknięte. ŚMIETNIK: Wiata śmietnikowa systemowa. Osłona na 2-3 kontenery 1100l – 2,90m x 3,30m. Wiata śmietnikowa modułowa, posadowiona na podłożu z kostki brukowej za pomocą specjalnych kotew. Konstrukcja wykonana z profili stalowych ocynkowanych malowanych kolor ciemny szary wg wzornika RAL. Dach oraz elewacja pokryta z blachy trapezowej ocynkowanej malowana proszkowo na kolor jasno szary wg wzornika RAL. Całość wykończona jest obróbkami blacharskimi. Furtka zamykana jest na klucz. Konstrukcja wiaty jest całkowicie niepalna. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA (zgodnie z projektami branżowymi): • Przyłącze wodociągowe z rur PEHD - włączenie do sieci wodociągowej fi 150 na działce 489/3. • Kanalizacja sanitarna – odprowadzanie ścieków socjalno-bytowych przyłączem kanalizacyjnym włączonym do zbiorczej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w obrębie ul. Klarowskiej poprzez istniejącą studnię kanalizacyjną. Na przyłączu kanalizacyjnym zaprojektowano studnię rewizyjną (inspekcyjną) na terenie posesji w odległości ok 1 m od linii regulującej drogi. Przyłącze kanalizacyjne jako grawitacyjne o przekroju rury PVCØ 160mm. • Kanalizacja deszczowa – odprowadzanie wód opadowych z terenu projektowanego targowiska do istniejącego układu kanalizacji deszczowej 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekt budowlano- wykonawczy kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 2.4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Określenie parametrów równoważności dla urządzeń / elementów opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą przykładowych nazw zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Zapisy zawarte w tym załączniku mają zastosowanie w przedmiotowej dokumentacji ilekroć tam, gdzie pojawiają się wszelkie nazwy własne, a które stanowią produkty /nazwy/ producentów o charakterze przykładowym. Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o urządzenia referencyjne. W związku z powyższym Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych urządzeń niż wskazane w projekcie, pod warunkiem zastosowania urządzeń równoważnych w zakresie ich funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz parametrów technicznych wskazanych w SST i projekcie wykonawczym 2.5. Gwarancja. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 2.6. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartości brutto złożonej oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy. 2.7. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy. 2.8. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.2 SIWZ. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.9. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Umowa o przyznaniu pomocy nr 00012-65171-UM0300018/17. 2.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000 ,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100 groszy), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: SBP Piaski O/Milejów nr rachunku: 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IPR.271.18.2018”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach