Przetargi.pl
Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów, Część 1-3

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96100 Skierniewice, Mokra Prawa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 333 808 , fax. 468 334 668
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o.
    Mokra Prawa 30
    96100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 333 808, fax. 468 334 668
    REGON: 75005115200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów, Część 1-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów część 1-3: Część 1: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów: 1. niebezpiecznych: 13 02 08, 15 01 10, 15 02 02, 16 01 07, 16 02 13, 16 05 06, 16 05 07, 2. innych niż niebezpieczne: 08 01 12, 15 02 03, 16 01 03, 16 80 01, 17 04 11, 17 09 04, Część 2: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 20 03 06 (odpady ze studzienek kanalizacyjnych), Część 3: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 08 99 (inne niewymienione odpady). Dla cz. 1-3: 1.Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: - kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, - obsługa załadunku i rozładunku odpadów. Opis sposobu udokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, zawarty jest we wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym: załącznik nr 6a (cz. 1) i/lub załącznik nr 6b (cz. 2) i/lub załącznik nr 6c (cz. 3) do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował wagą umożliwiającą pomiar masy odpadów, wyposażoną w elektroniczny system wydruku wyniku ważenia (kwitu wagowego) i posiadającą ważną legalizację do końca obowiązywania umowy. Przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Wykonawca przedłoży prawo do dysponowania wagą (prawo własności lub posiadania na podstawie umowy z innym podmiotem). W/w dokument legalizacji wagi będzie stanowił integralną część umowy. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności legalizacji wagi w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ponownej legalizacji wagi i dostarczenia Zamawiającemu kopii nowego dokumentu poświadczającego termin legalizacji wagi. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny (wartości) umowy. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno – finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości odbioru odpadu z siedziby firmy bez zmian ilości przeznaczonego do odbioru odpadu, w zależności od obowiązujących wymagań prawnych (nowelizacje Ustawy o odpadach). Zmiana częstotliwości odbioru odpadów nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno – finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1.dla cz.1 przedmiotu zamówienia: 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100), 1.2.dla cz.2 przedmiotu zamówienia: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), 1.3.dla cz.3 przedmiotu zamówienia: 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na jeden z poniższych rachunków bankowych Zamawiającego: PEKAO S.A I O/ w Skierniewicach, nr konta: 42 1240 3321 1111 0000 2854 0540 lub Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, nr konta: 27 9297 0005 0175 0745 2010 0001, z dopiskiem na przelewie: Wadium na: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów - cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz. 3 * - nr sprawy: 05/ZP/2018.(* należy podać numer części) 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy składać jako kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. 8.W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego. 9.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w szczególności następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer sprawy zamówienia nadany przez Zamawiającego, c)precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d)kwotę gwarancji/poręczenia, e)termin ważności gwarancji/poręczenia, f)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, g)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. 9.1 Dodatkowo zaleca się, aby z treści gwarancji/poręczenia wynikało, że: a)gwarancja/poręczenie jest wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 9.2 Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli dla cz. 1- 3: W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) Wykonawca będzie posiadał: 1. wpis do rejestru BDO w myśl art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy o odpadach (transport odpadów), 2. zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, w myśl art. 232 ust. 1 w/w ustawy; 3. zezwolenie na składowanie odpadu (jeżeli dotyczy), 4. wpis do rejestru BDO w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt. 5 lit. a w/w ustawy. Uwaga! Wykonawca zamówienia: - któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, - posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, musi posiadać wpis do w/w rejestru, uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Składana oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 1a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 1b, Dla Cz. 3 – załącznik nr 1c, do SIWZ. 2)Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 2a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 2b, Dla Cz. 3 – załącznik nr 2c do SIWZ, 3)Oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1, 2 niniejszej SIWZ, 4)Oświadczenie Wykonawcy o sposobie gospodarowania poszczególnymi odpadami sporządzone według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 8a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 8b, Dla Cz. 3 – załącznik nr 8c do SIWZ. Niezłożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą Wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty. 5)stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo ewidencji; 6)dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7)dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach