Przetargi.pl
Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na transporcie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty, stanowiące balast powstający w wyniku mechanicznej obróbki odpadów komunalnych, zbieranych w sposób selektywny oraz niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych w postaci frakcji nadsitowej > 80 mm do instalacji zagospodarowania odpadów wskazanej przez Zamawiającego, zlokalizowanej w odległości ok 80 km od bazy załadunkowej (w jedną stronę). 2) Miejsce załadunki i odbioru odpadów znajduje się na terenie RZUOK w Machnaczu, załadunek zapewnia Zamawiający w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 20:00. Załadunek odpadów będzie odbywał się za pomocą koparki z łyżką o pojemności 1,1 m3 z wydajnością ok 500 kg/min i zdolnością załadunku do wysokości 6 m. Zamawiający udostępni swobodny dojazd sprzętu oraz plac do załadunku i postoju środków transportu Wykonawcy. 3) Szacowana ilość odpadów do transportu w okresie trwania umowy wynosi ok 6 000 Mg. 4) Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, przy użyciu minimum 2 samochodów ciężarowych samowyładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 90 m3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. 5) Ilość odpadów, przewidziana do odbioru w stanie sypkim to ok 65 – 70 Mg odpadów w ciągu dnia. Masa nasypowa odpadów wynosi ok. 0,16-0,18 Mg/m3. 6) W przypadku awarii samochodu, który będzie świadczył usługę dla Zamawiającego, Wykonawca winien zapewnić w ciągu 6 h, w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) samochód zastępczy, o parametrach nie mniejszych niż samochód realizujący usługę. 7) Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów ze względu na ograniczone możliwości magazynowania odpadów. 8) Kursy będą odbywać się zgodnie z harmonogramem określonym przez instalację zagospodarowania odpadów od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 4 kursy dziennie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania odpadów do instalacji zagospodarowania odpadu w dni robocze w godzinach: 6:00 – 9:00 oraz 17:00 – 21:00. 10) Przy każdej dostawie odpadu do instalacji zagospodarowania odpadu kierowca samochodu winien: - wyładować odpady z pojazdu wyłącznie w miejscu wskazanym przez pracownika instalacji, - doprowadzić do należytego porządku stanowisko rozładowcze po rozładunku, - przekazać pracownikowi instalacji dowód ważenia odpadu oraz dokument WZ (wydanie z magazynu), otrzymany od Zamawiającego, - złożyć czytelny podpis na dokumencie wagowym. 11) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy: - licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414), - zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r., poz. 992) w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12, wydane na podstawie art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.). W przypadku zmian powyższych decyzji Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kopii decyzji, w terminie 7 dni od dnia ich wydania. 12) Wykonawca zobowiązany jest w czasie odbioru odpadów z RZUOK i dostarczenia ich do instalacji zagospodarowania odpadów do przestrzegania przepisów BHP, ppoż, organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie. 13) W przypadku powierzenia zadań podwykonawcom, podwykonawcy muszą posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług. 14) Ważenie odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i będzie dokumentowane kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. 15) Zamawiający na podstawie dowodów ważenia będzie wystawiał zbiorczą kartę przekazania odpadu, obejmującą odpady przekazane przez Zamawiającego w okresie jednego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu podpisanej zbiorczej karty przekazania odpadu, w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. 16) Zamawiający może zawiesić odbiór odpadów m.in. w przypadku wystąpienia przestojów lub awarii instalacji zagospodarowania odpadu. O terminie przestoju lub zawieszenia przyjmowania odpadów w instalacji i zakończenia tego okresu, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie przesłanym drogą e-mail. 17) W przypadkach określonych w pkt. 16 Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niezrealizowane kursy, - odszkodowania za utracone korzyści. 18) Wykonawca rozpocznie świadczenie usługi w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. 19) Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy, na Wykonawcę przechodzą wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1414), b) zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r., poz. 992), w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) pochodzące z mechanicznej obróbki zmieszanych odpadów komunalnych, stanowiące frakcję nadsitową > 80 mm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach