Przetargi.pl
TRANSPORT MATERIAŁÓW SYPKICH.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4353019 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dworska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 013 4353019 w. 128
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TRANSPORT MATERIAŁÓW SYPKICH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej własnym sprzętem materiałów sypkich dla potrzeb gminy na terenie miejscowości gminy: Wrocanka, Niżna Łąka, Rogi, Łężany, Targowiska, Widacz , Zalesie,Miejsce Piastowe i Głowienka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Uprawnienia do wykonania określonej działalności : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykaz posiadanego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia z podaniem czy stanowi on własność wykonawcy , czy zostanie wynajęty /w przypadku udostępnienia sprzętu od innych podmiotów należy złożyć pisemne zobowiązanie/. - złoży oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - złoży oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. d)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia : - złoży oświadczenie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Wypełniony formularz ofertowy - Zał. nr 1, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał. nr 2, 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 3, 4.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykaz posiadanego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia - z informacją czy sprzęt jest własnością oferenta czy jest podnajmowany /pisemne zobowiązanie podmiotu który podnajmie sprzęt/- Zał.nr 4, Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz.605). 2.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach