Przetargi.pl
TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW

Gmina Zelów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 44 634 10 00 , fax. 0 44 634 13 41
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zelów
    ul. Żeromskiego 23
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 0 44 634 10 00, fax. 0 44 634 13 41
    REGON: 59064827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach przetargu nieograniczonego jest TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW. Przeznaczony do remontu dróg destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego, w ilości 1000 ton, należy przetransportować z placu Oddziału Dróg w Zygrach i rozłożyć na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych, o łącznej długości 1 600 mb i szerokości 4 mb (najdłuższy odcinek wynosi ok. 800 mb a najkrótszy 150 mb) - ogółem powierzchnia dróg – 6 400 m2. 1. W zakres robót wchodzi: 1) Załadowanie i transport destruktu asfaltowego z placu Oddziału Dróg w Zygrach na wskazane przez Zamawiającego drogi gminne, 2) Niwelacja i profilowanie równiarką drogi, rozłożenie destruktu asfaltowego, przy czym grubość warstwy destruktu po zagęszczeniu winna wynosić średnio 7 cm. Wyprofilowanie i nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych wraz z zagęszczeniem walcem drogowym nawierzchni z destruktu. Parametry dróg przeznaczone do remontu z destruktu asfaltowego: L.p.; Miejscowość / odcinek; Szerokość[m]; Długość[m]; Powierzchnia[m2]; Nr drogi /nr działki; 1) Obręb Wypychów - Podlesie; 4; 800; 3200; 228; 2) Zelów ul. Pabianicka; 4; 800; 3200; 202 obr.12, 3 obr. 10. 2.Zasady ogólne prowadzenia robót: a) Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, b) Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10-00 wew. 29 (w przypadku nieobecności przedstawiciela Zamawiającego – Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Zelowie) o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowanego materiału drogowego; c) Dostarczenie każdej partii destruktu powinno odbywać się w obecności przedstawiciela Gminy Zelów (sołtysa danej miejscowości lub pracownika), po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokument przewozowy; d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami; e) Zamawiający zastrzega, że dojazd do miejsca wykonania usługi jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie; f) W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi; W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. g) Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do dnia: do 30.09.2020 r. h) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji obejmuje wykonane usługi. Wykonawca udzieli gwarancji na okres ....................... Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a)prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, b)wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, d)w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, e)nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; f)przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; g)utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót. h) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie podlega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy: a/ sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: - w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy b/ sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: - Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. II. Dane techniczne wykonania zamówienia 1. Materiały. Do naprawy nawierzchni dróg należy zastosować destrukt asfaltowy, zapewniony przez Zamawiającego w ilości 1000 ton, który należy przewieźć z miejsca jego składowania na terenie Oddziału Drogowego w Zygrach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na teren sołectwa Wypychów – Podlesie oraz miasta Zelowa ul. Pabianickiej. 2. Sprzęt. Rodzaj sprzętu. Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem sprawnym technicznie: - walec statyczny ogumiony - min. 6 ton, - środki transportu samowyładowcze o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 40t. - równiarka samobieżna o mocy min. 74kW, - koparka-ładowarka. 3. Transport. Destrukt należy przewozić w taki sposób, aby nie dopuścić do jego zanieczyszczenia. 4. Wykonanie robót. 4.1 Naprawa nawierzchni dróg obejmuje następujące czynności: - niwelacja poprzez mechaniczne wyrównanie nawierzchni drogi - rozłożenie destruktu w sposób mechaniczny równiarką. Grubość warstwy rozściełanego destruktu po zagęszczeniu winna wynosić średnio 7 cm. - wyprofilowanie wraz z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych I podłużnych drogi, zagęszczenie destruktu walcem drogowym ogumionym. 4.2. Profilowanie i wałowanie nawierzchni jezdni: Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu poprawy komfortu ruchu kołowego i lepszego odwodnienia powierzchni drogi. Profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie. W czasie równania równiarka powinna: - wyrównywać przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów lub będących wynikiem nierównomiernego zagęszczenia jezdni, - uformować profil drogi przez przesunięcie otrzymanego po ścięciu nawierzchni materiału ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm) itp. które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Zagęszczenie mechaniczne należy przeprowadzić za pomocą walca statycznego ogumionego. Zagęszczenie obejmuje taką ilość przejazdów walcem w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni. Przewidywana powierzchnia dróg do zrealizowania wynosi 6 400 m2, o średniej szerokości 4 m. W trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na urządzenia obce znajdujące się w pasie drogowym tj. zawory wodociągowe, pokrywy studni kanalizacji sanitarnych i deszczowych. 4.3. Oznakowanie robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty odpowiedzialny jest Wykonawca. 5. Kontrola jakości robót. Przed rozpoczęciem robót należy: - określić zakres uszkodzeń, - uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego sposób i zakres realizacji zadania. W trakcie wykonywania robót należy kontrolować: - przygotowanie naprawianych powierzchni, - równość naprawianych fragmentów dróg, - pochylenie poprzeczne (spadek) po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni lub wcześniejszymi ustaleniami z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości dostarczonego destruktu. Każdorazowa partia dostarczonego materiału powinna być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na dokumencie przewozowym i przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę. 6. Odbiór robót. Odbiór robót polega na ocenie ilości i jakości wykonanych robót. Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokonują przedstawiciele Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów i pomiarów, oceny wizualnej. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 i 2a do SIWZ, 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, 5) Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty - osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach