Przetargi.pl
Transport do obsługi delegacji PAIiIZ S.A.

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966 , fax. 22 3349999
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
    ul. Bagatela 12 12
    00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3349800, 3349966, fax. 22 3349999
    REGON: 01207066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport do obsługi delegacji PAIiIZ S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie usług w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez kierowcę podległego Wykonawcy, przy użyciu: I. samochodów osobowych nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: 5) oraz nadwozie typu mini VAN (5-drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: min. 6), II. pojazdów typu VAN (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9), III. pojazdów typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20). W ramach świadczonych usług, w każdej z części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi delegacji PAIiIZ S.A. w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia przez osoby wykonujące usługi w zakresie transportu osobowego, które: 1. posiadają prawo jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju świadczonych usług, 2. legitymują się aktualnym zaświadczeniem o stanie zdrowia pozwalającym na pracę w charakterze kierowcy, 3. posiadają co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania obowiązków adekwatnych do rodzaju świadczonych usług, 4. znają język angielski w stopniu komunikatywnym, 5. podczas pełnienia usług nosić będą strój galowy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić świadczenie usług przy użyciu pojazdów spełniających minimalne wymagania (z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni możliwość jednoczesnej obsługi przy użyciu trzech pojazdów z tej samej grupy), które wynoszą dla: I. samochodów osobowych: 1.1 nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) a) liczba miejsc w samochodzie: 5, b) klasa wyższa/średnia wg klasyfikacji SAMAR, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, g) sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego. 1.2 nadwozie typu mini VAN 5-drzwiowy: a) liczba miejsc w samochodzie: min 6, b) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., c) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), d) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, e) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, f) sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego. II. pojazdy typu VAN: a) liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9, b) nadwozie min. 4 drzwiowe, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego, g) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. III. pojazdów typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20): a) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., b) rozkładane i rozsuwane fotele, c) szyby panoramiczne, d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) sprawne nagłośnienie, mikrofon, f) indywidualne oświetlenie i nawiewy powietrza dla poszczególnych pasażerów g) osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego, h) fotele pasażerów z pasami bezpieczeństwa, i) półki na bagaż podręczny pod sufitem w przedziale pasażerskim, j) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, k) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. Wszystkie pojazdy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia w każdej z części zamówienia muszą posiadać: a) stan techniczny spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone stosownym wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, b) nadwozie w oryginalnym (fabrycznym) kolorze, bez naniesionych treści (np. informacyjnych, reklamowych). Wskazane powyżej warunki w zakresie wymagań/parametrów pojazdów dla każdej z grup zamówienia muszą być spełnione na dzień składania ofert. Przez okres obowiązywania umowy na świadczenie usług w zakresie transportu osobowego w każdej z grup zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do używania pojazdów wskazanych w ofercie lub pojazdów o nie niższym standardzie od tych pojazdów, bezwzględnie spełniających warunki wymienione powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca niedysponujący na dzień składania ofert pojazdami wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy złożył oświadczenie, w którym zobowiążę się, iż w przypadku gdy Oferta Wykonawcy zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostosuje posiadaną flotę samochodową do ww. wymogu. Jeżeli Wykonawca nie dostosuje floty samochodowej w terminie jednego tygodnia od dnia przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy w trybie art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60171000-7 Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaleniami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Każdorazowo po realizacji zlecenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy przebieg trasy sporządzony na podstawie wydruku z systemu GPS, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia Protokołu odbioru usługi, który następnie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu aplikacji umożliwiającej bieżące monitorowanie trasy pojazdu znajdującego się w użytku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 1) Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 2) Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym w Warszawie S.A. nr 37 1030 1827 0000 0000 5361 8006, z dopiskiem: wadium - Nr sprawy BFL/PN/ZP-18/2015 2. poręczeniach bankowych, 3. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4. gwarancjach bankowych, 5. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno wpłynąć na wskazany w pkt 3 a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5) Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa. 6) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału, w kancelarii przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rocznik pojazdu grupy I
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach