Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku byłego dworca PKP na cele kulturalne w miejscowości Opatówek.

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-860 Opatówek, ul. Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 627 618 017
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14
    62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 627 618 017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku byłego dworca PKP na cele kulturalne w miejscowości Opatówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa połączona będzie ze zmianą sposobu użytkowania budynku na cele rekreacyjne oświatowe oraz administracyjne. Poprzez częściowe wyburzenia i zamurowania zmianie ulega funkcja i układ pomieszczeń, istniejący strop planuje się wykonać jako nowy gęstożebrowy z jednoczesną wymianą więźby dachowej i pokrycia dachowego. Z uwagi na ochronę walorów architektonicznych przewiduje się ocieplenie budynku w systemie docieplenia od wewnątrz płytą gipsowo-kartonową z wkładem pianki PIR. Stolarka okienna w całości do wymiany z zachowanie istniejących podziałów i kształtu. Roboty elewacyjne polegać będą na uzupełniniu ubytków, czyszczeniu i impregnacji ścian z cegły pełnej. Na części niższej termomodernizacja metodą lekką mokrą przy zastosowaniu styropianu elewacyjnego. Izolacje przeciwwilgociowe i termiczne fundamentów wykonane będą jako nowe z jednoczesnym usunięciem wszystkich istniejących warstw posadzek. Wewnątrz należy wykonać roboty wykończeniowe takie jak: tynkowanie, malowanie i montaż sufitów podwieszanych. Zakres obejmuje wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych oraz przebudowę przyłączy wod-kan. W budynku przewidziano jako, źródło ciepła nową kotłownie gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazową. Instalacja c.o. wraz z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi do wykonania w całości. Instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej prowadzona w przestrzeniach sufitów podwieszanych, bruzdach ściennych oraz podposadzkowo. Zakres obejmuje montaż armatury i ceramiki sanitarnej. Instalacja elektroenergetyczna i niskoprądowa do wykonania w całości jako nowa. Obiekt zostanie wyposażony docelowo w instalację odgromową i przeciwporażeniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w tym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 2) wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym; 3) do oferty i oświadczenia wstępnego nie należy dołączać dokumentów wskazanych w sekcjach 4.1 oraz 4.2 i 4.3. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia. 4.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2017 r. poz. 570 z poźn. zm.). 1) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach